Σχετικά με την "Ασφάλιση αυτοκινήτου... στην Αnytime της Ιnteramerican"

Eχω κι εγω συμβόλαιο το οποίο έπρεπε να ανανεωθεί και να πληρωθεί μεχρι τις 16/9.Σήμερα μου έστειλαν χωρίς να έχω πληρώσει, τήν ανανέωση.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/nytime-nteramerican.html) Τηλεφώνησα λοιπόν και μου είπαν οτι το ποσόν έχει πληρωθεί. Εκταμιεύθηκε μου είπαν απο την κάρτα που είχα πληρώσει όταν έκανα την αίτηση απο τόν υπολογιστή,και οτι αναφερόταν αυτή διαδικασια στο χαρτί που υπέγραψα στον currier που εφερε το συμβόλαιο (πράγμα που δεν μου αναφέρθηκε στήν τηλ. επικοινωνία που είχα! τότε με τήν εταιρία)Ερώτημα πρός όποιον γνωρίζει, είναι σύνηθες και σύνομο αυτό?Πώς γινετε κάποιος που ξέρει η εταιρία αλλά δεν γνωρίζω εγώ να μπορεί να εκταμιεύει χρήματα απο την κάρτα μου χωρίς να με ενημερώνει με κάποιο τρόπο?Δεν πρέπι αυτό να λέγετε και στήντηλ.επικοινωνία?

Διευκρινίζω ότι δεν εχω αντιμετωπίσει μέχρι τώρα κανένα άλλο 'πρόβλημα' με την εταιρία.
Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+