Παράπονα για LG Electronics Greece

Γράφω την εμπειρία μου με την LG ELECTRONICS GREECE από αγανάκτηση για την συγκεκριμένη εταιρεία και να προστατεύσω όσους περισσότερους μπορώ. Στις 16/07/2009 αγόρασα μια 50” PLASMA mod. PQ2000. Στις αρχές Ιουλίου φέτος, εντελώς ξαφνικά μαυρίζει η μισή οθόνη της τηλεόρασης, Σάββατο πρωί , Κυριακή βράδυ ήταν εντάξει. Δευτέρα μεσημέρι τηλεφωνώ στο servise της εταιρείας, τους εξηγώ το πρόβλημα και η απάντηση τους ήταν ότι αφού διορθώθηκε το πρόβλημα ίσως δεν είναι κάτι που χρήζει επισκευής ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ αφού μου είπαν κάτι τέτοιο έμεινα ήσυχος. Σε καμιά εικοσαριά μέρες πάλι το ίδιο πρόβλημα. Τηλεφωνώ πάλι στην εταιρεία και η απάντηση τους ήταν ότι δεν μπορoυν να κάνουν κάτι γιατί έληξε η εγγύηση και να απευθυνθώ στο τοπικό εξουσιοδοτημένο servise. Στέλνω email πάλι η ίδια απάντηση, τηλεφωνώ πάλι στο servise και ζητώ να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο.  Η απάντηση είναι ότι αυτό δεν γίνεται και θα προωθήσουν το αίτημα μου. Επικοινωνώ με το τμήμα marketing της εταιρείας , εκθέτω το πρόβλημα και η απάντηση είναι πάλι θα προωθήσω το αίτημα σας. Τελικά έδωσα την τηλεόραση στον αδελφό μου εάν ήθελε να την φτιάξει γιατί εγώ μετά από αυτή τη συμπεριφορά δεν είχα σκοπό να τους δώσω ούτε ένα ευρώ. Μου λέει ο αδελφός μου χθες ότι ο τεχνικός του είπε μετά από επικοινωνία που είχε με κάποιον γνωστό του στο τεχνικό τμήμα τις εταιρείας ότι αυτή είναι μια βλάβη που εμφανίζεται συχνά στο συγκεκριμένο μοντέλο. Γι αυτό και γω αποφάσισα σήμερα να γράψω στο μπλοκ και να συστήσω σε όσους μπορώ μακριά από αυτή την εταιρεία είναι ψεύτες . Δεν ήταν θέμα χρημάτων. Αγόρασα μια άλλη 50αρα και έχω ήσυχο το κεφάλι μου, είναι θέμα εξυπηρέτησης. Ελπίζω να μην σας κουρασα.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+