Απάντηση στο: Έλεος με τα δακρυγόνα των ΜΑΤ στα Εξάρχεια το βράδυ

Δεν καταλάβατε καθόλου τι έγραψα στο κείμενό μου. Δεν ήμουν ούτε στον δρόμο ούτε αγανακτισμένος όπως λέτε.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_2565.html) Στο σπίτι μέσα ήμουν και κοιμόμουν όπως λέτε ειρωνικά. Και ξαφνικά άρχισαν να τρέχουν κάτι άτομα στον δρόμο να βρίζουν και να φωνάζουνε στα ΜΑΤ και άρχισαν να σκάνε κρότου λάμψης να πέφτουν μολότοφ και να κάνουν πλάφ από τον θόρυβο της ανάφλεξης της βενζίνης. Και τα ΜΑΤ έριξαν επίσης χημικά και δακρυγόνα μπροστά από το σπίτι με αποτέλεσμα από όλα τα ανοιχτά παράθυρα του σπιτιού να εισέλθει μέσα ο καπνός και οι ουσίες και να τρέχουμε από τα κρεβάτια μας άρων άρων να βρούμε μαντίλια πετσέτες και ρούχα να καλύψουμε την μύτη και το στόμα από που εισπνέαμε και να μπούμε όλοι στο μπάνιο να βρέξουμε την μύτη και το στόμα και να φύγουν τα κολοχημικά των ματατζίδων και να πάρουμε μια ανάσα. Ο πατέρας μου πάσχει από αναπνευστικά προβλήματα και θα έπρεπε κανονικά να υποβληθεί και μήνυση κατά παντός υπευθύνου για αυτό το χάλι και για έκθεση ατόμων σε κίνδυνο.

Ποια κρίση και αγανακτισμένους μου λέτε τώρα εσείς? Μάλλον εσείς δεν έχετε καταλάβει τι προβλήματα περνάει ο κόσμος. Και καλά κάνει και βγαίνει έξω να διαμαρτυρηθεί. Μάλλον είσαστε ένας βολεμένος ελληνάρας της πλάκας που ειρωνεύεστε τον κόσμο που βγαίνει έξω.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+