Η απάντηση Μπουτάρη για το αυθαίρετο

O δήμαρχος Θεσσαλονίκης, απάντησε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» για το αυθαίρετο στο Διάπορο.Ο Γιάννης Μπουτάρης υποστήριξε ότι ήταν καθαρά μια συναισθηματική απόφαση και για αυτό όταν η πολεδομία έστειλε την υπόθεση στα δικαστήρια, αποφάσισαν σαν οικογένεια να το κατεδαφίσουν.

Ο κ. Μπουτάρης ισχυρίστηκε ότι το αυθαίρετο κτίστηκε σε οικόπεδο που «άφησε» η γυναίκα του στα παιδιά τους και παραδέχτηκε την αυθαιρεσία που έκανε, καθώς με αυτόν τον τρόπο (τον οικισμό) ήθελε να θυμάται την σύζυγό του.

Μετά την εμπλοκή της πολεοδομίας πάρθηκε η απόφαση, από την οικογένεια, να κατεδαφιστεί το αυθαίρετο για να μην υπάρξουν περαιτέρω προβλήματα.

Η επίσημη ανακοίνωση του δήμου

Με αφορμή δημοσίευμα εφημερίδας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης έκανε την ακόλουθη δήλωση κατά τη σημερινή (Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου:

«Στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» της Κυριακής 4/9/11 αναφέρεται με πηχυαίους και σαφώς σκανδαλοθηρικούς τίτλους πολεοδομική παράβαση σε κτήμα ιδιοκτησίας των παιδιών μου που αφορά στην ανέγερση χωρίς άδεια και κοντά στη θάλασσα οικίσκου 25 τετραγωνικών μέτρων.
Ο οικίσκος αυτός, όπως ανέφερα στην εφημερίδα, κτίστηκε σταδιακά από το 2007 στα θεμέλια ερειπίου ενός αλιευτικού καταφυγίου που υπήρχε.

Είχα προφανώς πλήρη συνείδηση της αυθαιρεσίας, κατασκευάζοντας άνευ αδείας ένα δωμάτιο μεμονωμένο. Πραγματοποίησα μια κατασκευή σε κτήμα που άφησε η σύντροφός μου κληρονομιά στα τρία μας παιδιά. Η πράξη μου αυτή είχε καθαρά προσωπικό και συναισθηματικό χαρακτήρα και κίνητρο και συνδεόταν απόλυτα με την απώλεια, το 2007, της συντρόφου μου. Κανείς, πόσο μάλλον εγώ, δεν είμαι αναμάρτητος, ούτε, φυσικά, υποστηρίζω ότι αμαρτία εξομολογούμενη συγχωρείται.

Την άνοιξη του 2011, μετά από ανώνυμη καταγγελία, ήρθε η πολεοδομία, βεβαίωσε την παράβαση και η υπόθεση παραπέμφθηκε σε τακτική δικάσιμο. Η ιδιοκτησιακή κατάσταση δεν με απαλλάσσει από την πλήρη ευθύνη για το θέμα. Μετά από συνεννόηση με τα παιδιά μου, μια και αυτά είναι οι κατηγορούμενοι για την παράβαση, αποφασίσαμε μετά την καταγγελία και την παραπομπή να κατεδαφίσουμε το εν λόγω κτίσμα, μη θέλοντας να συρόμαστε στα δικαστήρια για οποιονδήποτε λόγο.
Θα ήθελα να υπογραμμίσω αναφερόμενος στο δημοσίευμα ότι δεν είμαι της άποψης ότι επειδή γύρω η περιοχή βρίθει από παράνομα κτίσματα «νομιμοποιούμαι» ή «δικαιούμαι» να έχω κι εγώ. Η παρανομία δεν είναι αποδεκτή, άσχετα με το τι κάνουν οι άλλοι.

Όσον αφορά το δεύτερο θέμα του «σκανδάλου», σας γνωρίζω ότι το νέο διαμέρισμα στο οποίο κατοικώ ανήκει κατά τα 75% στο γηροκομείο Θεσσαλονίκης, που προεδρεύεται από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, είναι 90 τ.μ., πολύ μικρότερο από το προηγούμενο, σε οικοδομή που ανήκει κατά 100% στο γηροκομείο και ήταν 170 τ.μ. Η μετακίνησή μου έγινε εν όψει εργασιών στερέωσης του παλιού κτιρίου, και δεν έγινε προφανώς για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο εξ ανάγκης. Οποιαδήποτε, επομένως, σύνδεση του θέματος με την Μητρόπολη είναι μόνον αναζήτηση σκανδαλώδους σχέσης. Εκφράσεις δε του τύπου «σιγά το πράγμα» ή «έχω δυο αυθαίρετα επειδή έχουν κι άλλοι» δεν είναι της δικής μου νοοτροπίας».
spnews.gr



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+