Απάντηση στο: "Tαρίφα για βάπτιση"

Είμαι 27 χρονών με πτυχίο και δυστυχώς όπως και αρκετοί νέοι , είμαι άνεργη από 1/2/2011.(αφορά: "Ταρίφα" για βάπτιση) Η καλύτερη μου φίλη γέννησε ένα κοριτσάκι και ήρθε η ώρα να βαπτιστεί. Η φίλη μου όμως δεν βρίσκει νονό-να για να βαπτίσει το παιδί και έτσι μου πρότεινε εμένα να κάνω το μυστήριο αυτό. Δυσκολεύτηκα να απαντήσω λόγω της οικονομικής μου κατάστασης και προθυμοποιήθηκε να μου πληρώσει η μαμά όλα τα έξοδα της βάπτισης, μόνο και μόνο για να γίνει το παιδί χριστιανός. Η οικονομική κατασταση της μαμας δεν είναι τόσο καλή, παρόλα αυτά έχει μια δουλειά με 1000€ και τα κουτσοφερνει βόλτα. Μπήκε λοιπόν στα έξοδα και αγόρασε η ιδια τον σταυρό του παιδιού , τα λαδόπανα και όλα τα σχετικά αφού ήξερε ότι εγώ δεν είχα χρήματα ούτε για να κάνω δώρο στο μωρό.
Τέλος πάντων διαβάζοντας την παραπάνω ανάρτηση, θορυβήθηκα μήπως πρέπει να βρω 150 € για να γίνει το μυστήριο. Ντρέπομαι που είμαι άνεργη , αλλά θέλω τόσο πολύ να πάρει όνομα το μωρό και να γινει χριστιανός. Ας φροντίσουν και οι παπάδες να μην ζητούν τίποτα από τα μυστήρια και να αφήνουν τους γονείς και τους αναδόχους να δίνουν ότι νομίζουν.

Αναγνώστρια



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+