Ποια ειναι η ελληνική πραγματικότητα;

Ειμαι 30 χρονων και απορω με τη ζωη μου και γενικα το μελλον μου οπως πιστευω αμετρητοι συμπολιτες.
ΕΙΧΑ ονειρο καποτε μικρος να γινω μεγαλος να παω σχολειο να σπουδασω να παω φανταρος να βρω μια απλη δουλεια με βαση τις ικανοτητες και τις γνωσεις μου να βρω μια συντροφο να κανω οικογενεια και να ζησω μια ΑΠΛΗ ζωη.Τελικα ημουν ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΡΟΙΔΟ που πιστευα οτι ζω σε μια χωρα οπου ειναι λογικα και εφικτα τα ΑΠΛΑ ονειρα μου.ΟΝΕΙΡΑ-δεν θα σπουδασεις φιλε γιατι δεν μας νοιαζει αν δεν μπορεις οικονομικα να να πας και εμεις σαν κρατος δεν μεριμνουμε να καλυψουμε περιπτωσεις σαν τη δικια σου-θα πας φανταρος οπου να ναι και θα κανεις ολες τις αγγαρειες που δεν πρεπει να κανουν τα βισματα γιατι δεν πηγες σε καποιο πολιτικο γραφειο να γλυψεις-θα δουλεψεις σε υδραυλικο το πρωι και σε καφετερεια το βραδυ ανασφαλιστος και πιονι του καθε εργοδοτη γιατι εμεις σαν ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟΥ ΡΕΠΑ ΤΟΥ ΡΟΒΕΡΤΟΥ ΤΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ασχετα αν αυτος εχει περιουσια πισω! του ακινητα εισοδηματα εκτασεις με αμπελια και ελιες κλπ κλπ και εσυ δεν εχεις...ας ειχες με λιγα λογια.Να κανεις σχεση σοβαρη να προσφερεις τι σε μια γυναικα που θα σε διωξουν οι γονεις της με τις πετρες-ποιος θα δωσει την κορη του σε ενα ανθρωπακι?ΟΝΕΙΡΑ ΤΕΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ γιατι ετσι ειναι για μερικους στην ελλαδα-ΒΥΣΜΑΤΑ-ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ-
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ-ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ-Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΣ.Ενα μεγαλο ευχαριστω στις κυβερνησεις αλλα πιο μεγαλο σ αυτους που τους ψηφηζανε 30-40 χρονια τωρα.Ευχαριστω για τη ζωη που με ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ να ζησει και αυτη ειναι η ελληνικη πραγματικοτητα.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+