Απάντηση: Δεν αντέχω άλλο!

Φιλε μου θα συμφωνησω απολυτα με τον συνομιλητη που σε προτρεπει να διαβασεις το ευαγγελιο και εγω πριν 12 χρονια οταν ημουν... 23 χρονων περναγα δυσκολες καταστασεις και καποιος μου ειπε και μενα για το ευαγγελιο και απο περιεργεια ειπα να δοκιμασω αφου ειχα δοκιμασει τα παντα!κρυφα και χωρις να το ξερει κανενας αρχισα σιγα σιγα να διαβαζω και παραλληλα να προσευχομαι με λογια σαν να μιλαγα στον πιο κολητο μου φιλο.σιγα σιγα αρχισα να νοιωθω ομορφα,να φευγει το βαρος,το προβληματα ακομα δεν ειχαν λυθει αλλα ενοιωθα οτι αναθεσα σε καποιον το προβλημα μου σιγουρος οτι θα κανει το καλυτερο και ηρθε η ειρηνη στην καρδια μου απο κεινη την ημερα περασαν 12 χρονια δεν εχω σταματησει να διαβαζω.προβληματα βεβαιως ηρθαν αλλα περνουσαν ανωδυνα και το κυριοτερο δεν εμπαιναν μεσα μου γιατι τα εδινα σε ΑΥΤΟΝ!καποιος βεβαια μπορει να μας χαρακτηρησει οπισθοδρομικους αλλα εγω σημερα καταθετω την εμπειρια μου σε εσενα και μακαρι να δοκιμασεις.....εγω αυτο εκανα

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+