Σχετικά με τους Ιάπωνες

Θλίβομαι γιαυτο που πάθανε στην Ιαπωνία οι άνθρωποι.

Και οποιος δεν στεναχωρείτε ιδικά για τα αθώα μικρά παιδιά είναι βάρβαρος...
ομως εγω το βλεπω γενικευμένα και δεν περιορίζομαι στην γεννεοτητα και πειθαρχία των ιαπωνων..εγω εχω παει και ξερω προς είναι αρκετα βαρβαρος λαος. Τις γυναικες τους τις εχουν σαν τις σκλαβες..ειναι πολύ βίαιοι. Και τελος εχουν καταστρεψει το συμπαν.δεν εβαλαν μυαλο με την Χιροσίμα ..οχι.εκαναν χειρότερα και εξακολουθουν..τωρα είναι αργα.μακαρι να βαλουν μυαλο αλλα είναι ξεροκεφαλος λαος...βεβαια εγω τα λεω εγω τα ακουω και πολύ θα που οι δηθεν πονοψυχοι τι λεει ο .....  αξιοι της τυχης εσας και των παιδιων σας..δειτε και τα εγκληματα εναντια στη φυση...

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+