Τελικά, οτι πληρώσεις παίρνεις...;

Σημερα λοιπον αποφασισα να παραπονεθω στο tromaktiko για ενα προϊον που αγορασα & αυτο ειναι η φρυτεζα της tefal, actifry...Ημ/νια αγορας 03/12/2008. Πολυ ωραιο προϊον, φοβερη προωθηση μεσω διαφημισεων παντου "μαγειρευει μονο με μια κουταλια λαδι" λενε.

Πολυ ενδιαφερον, οικονομικο & υγιεινο ακουγεται. Πας στο καταστημα και παιρνεις την πρωτη κρυαδα. 230€ σου λενε. Λες οκ. Οτι πληρωνεις παιρνεις. Θα δωσω κατι παραπανω αλλα θα παρω κατι καλο.

Την παιρνω στο σπιτι και τρωω την δευτερη κρυαδα. Για να κανεις ενα κιλο τηγανητες πατατες θες 40'. (1400w!!!!!)
Και παλι, λες δε βαριεσαι, θα το κανω! & ας με τσακισει η δεη.
Αυτη λοιπον τη φρυτεζα ζητημα να την εχω χρησιμοποιησει απο τοτε 1 φορα το μηνα. Ειτε για πατατες ειτε για καποια απο τις συνταγες που εχει μεσα στο βιβλιαρακι. Ωραιο το αποτελεσμα δε λεω.
Την ιδια περιοδο αγορασε το ιδιο προϊον και η κουμπαρα μου η οποια της κανει την ιδια χρηση. Μετα απο 1,5 χρονο χρησης με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει: η φρυτεζα εσκασε και πηρε φωτια!!!!!
Τι εγινε λεει? Αγιο ειχαν οι ανθρωποι. Βλαβη εντος εγγυησης - οκ!
Ετσι λοιπον ερχομαστε και στη δικη μου περιπτωση οπου μετα απο 2 χρονια & 3 μηνες η actifry - τελος!

(& εγγυηση τελος... Τυχαιο? Δεν νομιζω!)

Την παμε στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της περιοχης μας οπου εκει τρωμε την τελευταια μας πλεον κρυαδα: θελει αλλαγη ολοκληρο (!?!?)Το κιτ (πλακετα, μοτερ, φτερωτες) οπου κυρια μου θα ειναι σαν καινουργιο!!! Αλλα θα κοστισει 110€. Ποσα? Ε, οχι παιδια, ελεος! Να πληρωσω τα μισα λεφτα απ'οτι το αγορασα για να φτιαξω ενα ελαττωματικο στην πραγματικοτητα προϊον και το οποιο εχω χρησιμοποιησει ελαχιστα? Οχι, ευχαριστω, δεν θα παρω! Και φυσικα στην εξυπηρετηση πελατων δεν βρηκα ακρη... Τι να πω? Κριμα...
& με ειχε εξυπηρετησει. & ας την πληρωσα ακριβα.

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+