Αποκαλύψεις εκ βαθέων

Εξομολογεί ότι επί δέκα χρόνια χρωστούσε χιλιάδες ευρώ, δεν κρύβει ότι έφτασε να μην έχει ρεύμα για μήνες στο σπίτι του... μιλά για όσα τον πόνεσαν, κάνει την αυτοκριτική του, αναφέρει ότι υπήρξε εγωκεντρικός, εξομολογείται ότι δέχθηκε άπειρες φορές πόλεμο και πισώπλατα μαχαιρώματα, τονίζει ότι είναι ερωτευμένος και… χορτάτος ερωτικά και φωτογραφίζεται αποκλειστικά στην «Espresso της Κυριακής» εξηγώντας πώς έχασε σε μόλις δύο μήνες δώδεκα κιλά.

Ειλικρινής και ουσιαστικός, ο Στράτος Τζώρτζογλου μιλά στην Espresso της Κυριακής για την άγνωστη ζωή του!

- Βιώνεις την κρίση;

Σε μεγάλο βαθμό. Τα δέκα τελευταία χρόνια δεν είχα κάνει τηλεόραση. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ηθοποιοί οι οποίοι μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν γίνει πλούσιοι από τη δουλειά. Επειδή ήμουν φτωχός, είμαι πολύ εκπαιδευμένος στις δυσκολίες. Εχω πει όχι σε δουλειές που είχαν πολλά λεφτά επειδή ήξερα ότι θα περάσω δύσκολα. Αν η παράσταση δεν είχε ποιότητα, δεν πήγαινα. Από την άλλη, ομολογώ ότι η ληστρική διάθεση κάποιων με το έτσι θέλω να μην πληρώνουν, με πρόφαση την κρίση, με τρομάζει περισσότερο από την ίδια την κρίση.

- Εχει τύχει να περάσεις έναν μήνα με τριακόσια ευρώ;

Εχω περάσει μεγάλες περιόδους στη ζωή μου να χρωστώ πολλές χιλιάδες ευρώ. Το να έχω τριακόσια ευρώ έστω και πάνω από το μηδέν νομίζω ότι το βιώνω μόνο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Δέκα χρόνια ήμουν κάτω του μηδενός. Χρωστούσα πάρα πολλά λεφτά.

- Πώς το αντιμετώπιζες;

Δούλευα και ξεχρέωνα τις υποχρεώσεις μου. Μου κάθισε μία στραβή κάποια στιγμή και έχασα πολλά λεφτά.

- Ηταν μεγάλο ποσό;

Διακόσιες χιλιάδες ευρώ…

- Θα πρέπει να ήταν πολύ δύσκολη περίοδος…

Υπήρξε περίοδος που δεν είχα για τέσσερις μήνες ηλεκτρικό στο σπίτι μοου. Ζούσα με κεριά! Κι όμως, δεν αισθανόμουν ότι βίωνα φτώχεια. Ολα είναι στη συνείδησή μας. Μπορείς να έχεις δισεκατομμύρια και στην ουσία να ζεις σαν φτωχός.

- Είναι σοκαριστικό πάντως επί τέσσερις μήνες να ζεις στο σπίτι σου με κεριά.

Για μένα δεν είναι. Εχω περάσει επί πολλά χρόνια μεγάλη φτώχεια στην οικογένειά μου. Θυμάμαι ότι τρώγαμε επί τρεις εβδομάδες πατάτες τηγανητές, παρ’ όλα αυτά, δεν αισθανόμασταν να μας λείπει τίποτα γιατί αγαπιόμασταν. Είμαι συνηθισμένος στη ζωή μου σε τρελές πτήσεις. Είμαι σαράντα έξι χρόνια φτωχός με κάποια διαλείμματα να έχω λίγα περισσότερα χρήματα. Και στις δύο περιπτώσεις φερόμουν με τον ίδιο τρόπο. Δεν άλλαξα.

- Εχεις πονέσει στη ζωή σου;

Πολλές φορές.

- Με ποιες αφορμές;

Αν μου πάταγες τον εγωισμό ή την περηφάνια. Τώρα είμαι πιο ευαίσθητος στα συναισθήματα των ανθρώπων γύρω μου. Αισθάνομαι τον πόνο όσων αγαπώ.

- Στο παρελθόν ήσουν εγωκεντρικός;

Ναι. Υπήρξε μια εποχή που ήμουν εγωκεντρικός. Δεν είχα χρόνο να αφιερωθώ στους άλλους. Σκεπτόμουν μόνο τη δουλειά. Εργαζόμουν είκοσι δύο ώρες το εικοσιτετράωρο.

- Πότε πόνεσες περισσότερο στη ζωή σου;

Οταν έφυγε ο πατέρας μου... Εμενα στην Καστέλα. Σε μια επίσκεψη στο σπίτι μου αντιλήφθηκα ότι δεν μπορεί να ανέβει ούτε τα σκαλιά. Είχαμε δεκαεννιά χρόνια διαφορά και ήταν πολύ δυνατός. Ξαφνικά, μέσα σε ένα, χρόνο εξαιτίας της αρρώστιας είχε καταπονηθεί πάρα πολύ. Δεν πόνεσα τόσο πολύ όταν πέθανε όσο όταν τον είδα με τη μαγκούρα.

- Υπήρχαν περίοδοι που δεν ήσουν ευτυχισμένος;

Οταν ήμουν μια μηχανή που δούλευε. Σε πολλές περιόδους δεν ήμουν ευτυχισμένος. Η ευτυχία δεν εξαρτάται από τους άλλους αλλά από τον τρόπο που βλέπεις εσύ τα πράγματα. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τίποτα και είναι ευτυχισμένοι γιατί το μυαλό τους δεν είναι φορτισμένο από εγωκεντρικές σκέψεις και αρνητικότητα. Δεν χρειάζεται να είσαι ο Δαλάι Λάμα για να είσαι ευτυχισμένος. Εξάλλου, το ζητούμενο στη ζωή δεν είναι να είσαι ευτυχισμένος αλλά ισορροπημένος μέσα σου.

- Δεν ήσουν ισορροπημένος;

Υπάρχουν στιγμές που σκέπτεσαι αρνητικά, ειδικά σε ένα επάγγελμα σαν το δικό μας, όπου κάθε τρεις μήνες πρέπει να αποδεικνύεις πράγματα, γιατί στην Ελλάδα δεν παραδέχεται κανείς την αξία του άλλου. Ο Αγγελόπουλος πήρε το βραβείο καλύτερης ευρωπαϊκής ταινίας στις Κάννες και εδώ τον κορόιδευαν σε επιθεώρηση. Είναι ίδιον του λαού μας.

- Εχεις βιώσει πόλεμο στη δουλειά;

Ναι. Κατά καιρούς μάθαινα ότι έλεγαν διάφορα πράγματα πίσω από την πλάτη μου. Πολλοί θεωρούσαν ότι είμαι δύσκολος χαρακτήρας και, όταν δούλευαν μαζί μου, ανακάλυπταν μια άλλη εικόνα και σίγουρα πάντως όχι αυτή που διαδιδόταν.

- Εχεις δεχθεί πισώπλατα μαχαιρώματα;

Απειρες φορές. Πάντα πίστευα όμως ότι οι δυσκολίες είναι οι προκλήσεις που σε δυναμώνουν.

- Με ποιο τρόπο λειτουργούσαν; Σε μποϊκοτάρανε; Ασκούσαν βέτο να μην πας σε μια δουλειά;

Πολλές φορές έχουν συμβεί τα παραπάνω. Στην ίδια δουλειά είμαστε όλοι. Ξέρουμε ότι γίνεται της παλαβής. Είναι και αυτό μέρος της δουλειάς μας.

- Σου την έχουν πέσει gay λέγοντας πως, αν πας μαζί τους, θα κάνεις καριέρα;

Εννοείται. Το σεξουαλικό παιχνίδι είναι σε όλες τις δουλειές, δεν είναι μόνο στον δικό μας χώρο.

- Πώς αντέδρασες;

Με αξιοπρέπεια. Χωρίς να τσακωθώ σηκωνόμουν και έφευγα. Αν με έκαναν εχθρό ή με μποϊκοτάρανε αργότερα δεν το γνωρίζω. Από το 1995 μέχρι τώρα πάντως τις περισσότερες δουλειές τις έκανα μόνος μου. Δεν με φώναξε ποτέ κανείς παραγωγός.

- Αλλάζω θέμα. Εχουν δημοσιοποιηθεί πάρα πολλές ερωτικές σχέσεις σου. Υπήρξες… sex machine στη ζωή σου;

Αυτά είναι παραμύθια και περισσότερο τροφοδοτούν τη φαντασίωση των αναγνωστών. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου sex machine και νομίζω ότι κυρίαρχες στη ζωή μου ήταν οι μεγάλες σχέσεις. Δεκαπέντε χρόνια ήμουν με τη Μαρία (σ.σ. Γεωργιάδου) και έκανα επίσης κάποιες άλλες σχέσεις για δύο ή τρία χρόνια.
- Θες να πεις ότι δεν είχες απιστήσει επί δεκαπέντε χρόνια;
Ναι. Δεν απάτησα. Τις εποχές που ήμουν ελεύθερος έχω περάσει τη φάση να είμαι τρελός και παλαβός για σεξ με διαφορετικές συντρόφους και το έχω κάνει. Θεωρώ τον εαυτό μου χορτάτο. Αυτήν την εποχή έχω μία σχέση και θέλω να αράξω.

- Αρα, είσαι ερωτευμένος και είσαι σε σχέση;

Ναι.

- Τι λείπει από τη ζωή σου σήμερα;

Τίποτα, γιατί αυτό που θεωρώ ως ύψιστο αγαθό το έχω. Είναι η υγεία, όχι μόνον η δική μου αλλά και των ανθρώπων που αγαπάω. Ολα τα άλλα φτιάχνονται. Είναι ζήτημα σκέψης και συνείδησης.

Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ «ΦΕΤΕΣ»

- Εχασες δώδεκα κιλά σε έξι εβδομάδες.

Εγινε με αφορμή μια φωτογράφηση που επρόκειτο να κάνω ενός πολύ δυνατού project που πραγματοποιήθηκε στην Πάρο και αφορά τον μύθο των Αμαζόνων. Επρεπε να είμαι πολύ αδυνατισμένος και γυμνασμένος γιατί υποδυόμουν τον Ηρακλή. Αν δεν είχα βέβαια την υποστήριξη του Σπύρου Μπουρνάζου, δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω. Οταν ήμουν πιτσιρικάς έκανα body building. Μάλιστα, είχα βγει τρίτος στο «Mr Αθήνα» και έβδομος στο «Mr Ελλάς». Οι μύες είχαν διαγραφεί τότε, οπότε το σώμα θυμάται. Η αλήθεια είναι ότι είχα να κάνω γυμναστική σχεδόν από τότε. Δεν έκανα επίσης ποτέ οργανωμένη δίαιτα. Τώρα βέβαια σ' αυτή την ηλικία που είμαι οφείλω να ομολογήσω ότι μου ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Ευτυχώς είχα τον Σπύρο Μπουρνάζο.

- Του ζήτησες να σε αναλάβει;

Ηταν το είδωλό μου όταν ήμουν πιτσιρικάς. Θυμάμαι όταν κάναμε γυμναστική στη Νίκαια είχαμε μία φωτογραφία του Μπουρνάζου και μία του Σβαρτζενέγκερ.

- Φαντάζομαι ότι αρχικά δεν θα ήταν εύκολο.

Ο οργανισμός περνά διάφορες φάσεις. Στην αρχή μπορεί να είσαι ενθουσιασμένος και μετά να πέσεις σε κατάθλιψη γιατί αρχίζει και σε κουράζει αυτή η ιστορία. Το δύσκολο σημείο δεν ήταν να χάσω τα κιλά, αλλά να τα διατηρήσω. Στην Πάρο πήγαινα μόνος μου και άνοιγα το γυμναστήριο.

- Αισθανόσουν άσχημα για το σώμα σου;

Σχεδόν ποτέ, αλλά τον τελευταίο χρόνο επειδή είχα αρχίσει να τραγουδάω τη νύχτα και έπινα και πήρα πολλά κιλά. Εφτασα στο επικίνδυνο σημείο των ενενήντα κιλών, ενώ πάντα ήμουν εβδομήντα επτά. Είχα πάρει δεκατρία παραπανίσια κιλά.

- Σε ενοχλούσε;

Ενιωθα άσχημα ψυχολογικά και την ίδια στιγμή έβλεπα τον εαυτό μου να βαραίνει σε πολλά.

- Επεσες ψυχολογικά με το που συνειδητοποίησες ότι πήρες κιλά;

Ναι. Από την πολλή δουλειά έτρωγα ό,τι έβρισκα μπροστά μου. Δεν ήταν το ζητούμενο μόνο να αποκτήσω καλό κορμί. Πρωτίστως είναι θέμα υγείας. Επειδή άλλαξα τη διατροφή μου εξαφανίστηκαν οι πόνοι από το στομάχι μου. Εγινε καλύτερος ο ύπνος μου και φυσικά μπορούσα με μεγαλύτερη άνεση να κινούμαι στον χώρο ή να κάνω αθλήματα που μου αρέσουν.

- Ποια είναι η δίαιτα που ακολούθησες;

Το πρωί έτρωγα πέντε ασπράδια αβγού, που ήταν καθαρή πρωτεΐνη. Επειτα από δύο ώρες έπινα πορτοκαλάδα ή έτρωγα μία μπανάνα. Το μεσημεριανό μου περιλάμβανε κοτόπουλο ή ψάρι με σαλάτα. Ετρωγα οτιδήποτε είναι άσπρο κρέας. Μετά την προπόνηση προσπαθούσα να παίρνω πρωτεΐνη και το βράδυ έτρωγα ένα ελαφρύ γεύμα, όπως γιαούρτι με μέλι.



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+