Άχρηστοι υπάλληλοι

Πηγα στο ΙΚΑ της περιοχης μου να καταθεσω χαρτια για εξοδα κηδειας του πατερα μου και εξοδα αποκλειστικης νοσοκομας, εδωσα στην υπαλληλο πρωτα τα χαρτια για τα εξοδα κηδειας και οταν εβγαλε το ποσο εδωσα και αυτα της αποκλειστικης...
η υπαλληλος στην αρχη μου ειπε οτι δεν μπορω να πληρωθω γιατι επρεπε να ειχα δωσει πρωτα αυτα γιατι ειχε περασει τον πατερα μου σαν θανοντα και το συστημα δεν μπορουσε να βγαλει παροχη (για τα εξοδα αποκ/κης) για καποιον που εχει πεθανει. Εγω της ειπα οτι αυτο επρεπε να το γνωστοποιουσαν στον κοσμο μου μου ειπε οτι ηταν υποχρεωση μου να το γνωριζω σαν ασφαλισμενος του ΙΚΑ και της ειπα οτι εγω δεν ειμαι ασφ/νος σε αυτο το ταμειο. Αφου ξεπεραστηκε αυτο το προβλημα το επομενο ηταν οτι η αποδειξη της αποκ/κης ηταν φωτοτυπια (θεωρημενη απο ΚΕΠ) και δεν πληρωνουν, της τονισα οτι τα ΚΕΠ υπαρχουν για να βεβαιωνουν το γνησιο. Το επομενο μεγαλο προβλημα που με εφτασε στα ορια μου ηταν οτι η προθεσμια για να καταθεσω τα χαρτια για την αποκλειστικη ηταν ενα μηνας και ειχαν περασει δυο της τονισα παλι οτι επρεπε να το γνωστοποιουν στον κοσμο με καποιο τροπο (π.χ. φυλλαδια η με σφραγιδα στο χαρτι απο τον γιατρο του ΙΚΑ του νοσοκομειου που βεβαιωνε για την αποκ/κη) και οταν πηγα στην προισταμενη και ζητησα την σχετικη εγκυκλιο απλως χαμογελασε. Εφυγα και βρηκα στι site του ΙΚΑ οτι η προθεσμια ειναι ΕΞΙ μηνες, οταν της πηγα το χαρτι χωρις να δει απο που ειναι ειπε οτι δεν μπορει ο καθε ασχετος (μιλαγε η σχετικη ηταν και διευθυντρια) να γραφει οτι θελει αλλα μετα ρωταγε τους αλλους υπαλληλους οι οποιοι φυσικα δεν ηξεραν τι τους γινοτανε (μου λεγανε μονο οτι ειναι υποχρεωση μου να γνωριζω εγω αυτα για τα οποια αυτοι ειχαν μαυρα μεσανυχτα αν και η αληθεια ειναι οτι ειχαν διαθεση να βοηθησουν απλως δεν ξερανε). Αυτα προς ενημερωση σας και αν θελουν ας με διαψευσουν απο το ΙΚΑ επαρχιας. Tα σχολια δικα σας.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+