Μία πρώην ψηφοφόρος...

Πραγματικά απαράδεκτη η πολιτική των πολιτικών μας. Αντί να σκεφτούν πως...

θα μας βγάλουν από αυτό το μπάχαλο που μας έχουν ρίξει, βρίσκουν τρικ για να ρίξουν στάχτη στα μάτια της Τρόικας. Ζητούν να πληρώσουμε την έκτακτη εισφορά χωρίς να έχουν επιστρέψει τα χρήματα (επιστροφή φόρου) που δικαιούται ο καθένας, και όλα αυτά για πιο λόγο? Για να φαίνεται ότι υπάρχουν λεφτά στα ταμεία. Υπάρχουν τα δικά μας λεφτά στα ταμεία τους! Οκ καλώς η κακώς θα πληρώσω την εισφορά (όπως πιστεύουν ότι έχω την υποχρέωση, δεν θα καθήσω να το αναλύσω αυτό τώρα) αλλά δεν έχω μόνο εγώ υποχρεώσεις απέναντί τους αλλά και αυτοί απέναντί μου... Είμαι 29, από τα 18 μου ψηφίζω....αυτό ήταν όμως...από εδώ και πέρα μη τον είδατε τον Παναή....

Μία πρώην ψηφοφόρος....

Αναγνώστρια



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+