ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο "Για δουλειά στο εξωτερικό..."

Αγαπητε κυριε δεν μας λετε τι σπουδασε ο γιος σας και ξοδεψε αυτα τα λεφτα αν εβγαλε κι'αυτος καποια απο τις σχολες που βγαινουν χιλιαδες...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_785.html#more) φυσικα και ειναι αδυνατο να βρη κατι σχετικο με τις σπουδες του ας ειναι ευχαριστημενος δεδομενων των συνθηκων για τα 800 ευρω που περνει για οσο θα τα παιρνει . αν πιστευει οτι θα εχει μια καλυτερη καριερα εξω ας δοκιμαση και μονο για εμπειρια αξιζει τον κοπο επειδη δε εξω δεν υπαρχουν τα σιχαμενα κυκλωματα που αναφερατε και εχετε απολυτο δικιο (κλαδικες , γλυψιμο κλπ) θα δει και την αξια του.
καλη τυχη και πρωτα απο ολα υγεια.

Αναγνώστης

--------------

Σχετικά με τη φυγή στο εξωτερικό του γιού του έχω να πω μόνο ότι τέτοιοι γονείς αξίζουν κυριολεκτικά το σεβασμό όλων μας καθώς και το γεγονός ότι έχουν παιδιά που σέβονται τους εαυτούς τους και τους γονείς τους.
Θερμά Συγχαρητήρια αγαπητέ μου φίλε,αγαπητέ μου συμπατριώτη για το παιδί σας.
Είμαι πατέρας ενός παιδιού 26 μηνών και από τώρα θέλουμε εγώ και η μητέρα του να φύγει μακρυά από αυτό τον βρωμότοπο αν και εφόσον βέβαια θέλει και τα γράμματα αγαπά όπως εμείς διότι και οι δύο είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι αλλά το να φύγουμε τώρα (εγώ 45 και η γαυναίκα μου 39) είναι πολλαπλά πιο δύσκολο με ένα παιδί στην αγκαλιά.
Το παιδί σας θα είναι ευτυχισμένο και χαρούμενο,θα βρει εργασία,θα κάνει οικογένεια και να είστε υπερήφανοι όλοι ,εσείς που δώσατε ένα τέτοιο παιδί στη κοινωνία και το παιδί σας για εσάς που το μεγαλώσατε καλά.
Η κραυγή σας είναι κραυγή όλων των σκεπτόμενων ελλήνων αυτή τη περίοδο ειδικά.
Να χαμογελάτε και το κυριότερο είναι να έχετε υγεία όλοι σας.Κανείς δεν πάει χαμένος και όλοι δίνουμε στη κοινωνία αυτό που έχουμε αλλά σε αυτή τη χώρα το να δίνουμε στη κοινωνία και στο κράτος αυτό που δεν έχουμε είναι παγκόσμια πρωτοτυπία επομένως η λύση της φυγής είναι η πιο σωστή.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+