Μ. Αθανασίου: "Με τη Ναταλία είμαστε μόνο φίλοι"

Τα πράγματα στη θέση τους βάζει ο Μάριος Αθανασίου όσον αφορά τις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με τη Ναταλία Γερμανού.
Σε συνέντευξη που έδωσε στο...

 Radar του Έθνους της Κυριακής, ο γνωστός ηθοποιός λέει: "Με τη Ναταλία είμαστε μόνο καλοί φίλοι και τίποτα παραπάνω".

Ο ίδιος προσέθεσε πως δεν έχει σχέση αυτό το διάστημα. "Είμαι μόνος μου, αυτό μόνο μπορώ να πω", δήλωσε.

Όσο για την πρώην σύντροφό του και μητέρα του μικρού τους γιου, Αλέξανδρου, μίλησε με τα καλύτερα λόγια: "Τη Μαρία την αγαπώ, είναι δικός μου άνθρωπος, είναι η μητέρα του παιδιού μου, είναι μια γυναίκα ξεχωριστή με την οποία έχω καθημερινή επαφή και της οποίας ξέρω πολύ καλά τον αυθορμητισμό", δήλωσε.

Προσέθεσε μάλιστα πως στις σχέσεις του είναι πιστός.

"Δεν υπήρξα ποτέ άπιστος. Όταν κάτι μου τελειώνει, πριν αρχίσω κάτι άλλο χωρίζω. Ποτέ μου δεν υπήρξα σε σχέση και να παίζω κάπου άλλου. Με όσες γυναίκες ήμουν ως τώρα, υπήρξα πάντα πιστός – άντε να σου πω ένα 98% να ησυχάσεις. Δεν έμαθα ποτέ ότι έτρωγα κέρατο. Με αυτά δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος", τόνισε

cosmo.gr



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+