Μόνο "όαση" μέσα στην Αθήνα δεν είναι αυτό!

Θέλω να αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη χθες βράδυ στην Αθήνα. Είχα παει μια βόλτα στο κέντρο με την οικογένεια μου, για να απολαύσουμε την Αθήνα που είναι τοσο ομορφη το βραδυ.
Κάποια στιγμή χρειάστηκα την τουαλέτα, οποτε είπα να παω στην πλησιέστερη καφετέρια.

Και πάμε τώρα στο θέμα μας. Λίγο πιο κάτω απο το Σύνταγμα, υπάρχει όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε το ιστορικό μαγαζί "Όασις", στο Ζάππειο. Είπα λοιπόν να χρησιμοποιησω την τουαλετα και αυτο που αντίκρισα ήταν το εξής: την πόρτα της τουαλέτας ασφαλισμένη και ο μονος τρόπος να ανοίξει ήταν να βάλω ενα κωδικό ο οποιος βρίσκεται πανω στην αποδειξη. Όπως καταλαβαίνετε, εγω μη εχοντας αποδειξη καθώς ήμουν απλα περαστική δεν ειχα το δικαιωμα να χρησιμοποιησω την τουαλετα τους. Αποφάσισα λοιπον να παρω ενα μπουκαλακι νερο και αφου το παρηγγειλα και το πληρωσα ανεφερα απλα στην μπαρ γουμαν οτι θα μπορουσα να τους μηνυσω γι'αυτο που συνεβαινε. Καταλαβαινω τους λογους που θα μπορουσε ο ιδιοκτήτης να το ειχε κανει, αλλα απο την αλλη κανενα μαγαζι δεν εχει το δικαιωμα να απαγορευσει στον οποιονδηποτε την χρηση της τουαλετας, και να τον υποχρεωσει να αγορασει το οτιδηποτε για να αποκτησει αυτο το μυστηριώδη κωδικο λες και θα ανοιγα χρηματοκιβώτιο.

Το χειροτερο απο ολα ήταν η συμπεριφορα της μπαργουμαν, η οποια απαντησε με τον πιο απαισιο τροπο οτι σε αλλες χωρες που εχει παει εχει πληρωσει κιολας για τη χρηση της τουαλετας και ότι ειμαι υπερβολική που το κανω και θεμα. Περα απο αυτο αν δεν ζητουσα απο μόνη μου αποδειξη δεν θα μου την εδιναν καν (γιατι η δικαιολογια τους ήταν πως το ξεχασαν)! Αλλα τι να κανουμε... ετσι εχουμε μαθει εμεις εδω περα...

Σημειώστε τελος πως οση ωρα παιζοταν αυτο το θεατρο του παραλογου... για μια τουαλετα... οι κατσαριδες κανανε πασαρελα στην σαλα του μαγαζιου!

ΥΓ. Τα συμπερασματα δικα σας αλλά... συμβουλή μου... ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΓΙΟΓΙΟ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+