Ωραία πρωτοβουλία πήρε...

Ο Σταύρος Ελληνιάδης ήταν ο Έλληνας παράγοντας που ενεπλάκη στο μίνι σκάνδαλο με τους διαιτητές του Ευρωμπάσκετ. Έφαγε πρόστιμο 15.000. "Δική μου πρωτοβουλία", είπε. Καμία εμπλοκή για ΕΟΚ.

Η FIBA με ανακοίνωσή της έκανε γνωστό πως ο Σταύρος Ελληνιάδης ήταν ο άνθρωπος που είχε επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τρεις διαιτητές πριν από τα παιχνίδια της Ελλάδας και για αυτό τον τιμώρησε με πρόστιμο 15.000 ευρώ.

Βέβαια, ο Ελληνιάδης δεν είναι μέλος της ελληνικής αποστολής, για το λόγο αυτό δεν υπάρχει συνέπεια για την Εθνική ομάδα ή την ΕΟΚ, ενώ όπως φαίνεται από το ύψος του προστίμου, η ποινή που επιβλήθηκε δεν αφορά δωροδοκία ή κάποιο πιο σοβαρό παράπτωμα.

Ο Σταύρος Ελληνιάδης μιλώντας για το θέμα εξήγησε: «Εγώ έχω έρθει εδώ μόνος μου και πήρα την πρωτοβουλία να στείλω μήνυμα στους διαιτητές που γνωρίζω τόσα χρόνια λόγω Ευρωλίγκα, στον Λαμόνικα και τον Σαμπόν, για να τους ζητήσω να είναι προσεκτικοί σε θέματα προβοκάτσιας από τους Σκοπιανούς στο μεταξύ μας παιχνίδι. Κι αυτό γιατί ήμουν στο γήπεδο και είχαν ακούσει τις έντονες αποδοκιμασίες του κόσμου σε βάρος της Ελλάδας».

Η ανακοίνωση της FIBA Europe αναφέρει:

«Η Πειθαρχική Επιτροπή της FIBA αποφάσισε ότι ο κ. Σταύρος Ελληνιάδης αποδείχτηκε πως συμπεριφέρθηκε με τρόπο που δεν αρμόζει στο ευ αγωνίζεσθαι. Προέκυψε ότι είχε επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου, κινητού ή/και SMS με τρεις διαιτητές, που επρόκειτο να διευθύνουν αγώνες της Ελλάδας. Η διαπίστευσή του αφαιρέθηκε και τιμωρήθηκε με πρόστιμο 15.000 ευρώ».

www.sportdog.gr



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+