Σχετικά με το νέο χαράτσι στα ακίνητα

Υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα που θα πρέπει να διευκρινιστεί σχετικά με το χαράτσι στα ακίνητα. Διαθέτω μια μονοκατοικία εκτός σχεδίου, δηλωμένη κανονικά από τα παλιά χρόνια, η οποία είναι 80 τετραγωνικά μέτρα. Παρατηρώντας τον λογαριασμό της ΔΕΗ είδα ότι αναφέρει πως η οικία μου είναι 102 τετραγωνικά μέτρα.

Πήγα με τα συμβόλαια του σπιτιού στην ΔΕΗ και ζήτησα διόρθωση των τετραγωνικών. Εκεί μου είπαν ότι θα πρέπει να φέρω μια βεβαίωση από τον Δήμο της περιοχής μου που να αναφέρει τα σωστά τετραγωνικά. Στον Δήμο με ενημέρωσαν ότι βάση νόμου σε όλα τα εκτός σχεδίου σπίτια γράφονται παραπάνω πλασματικά τετραγωνικά παρμένα από το οικόπεδο και ότι σωστά ο λογαριασμός της ΔΕΗ γράφει 102 τετραγωνικά αντί για 80 που είναι το σπίτι. Μέχρι εδώ καλά. Το ερώτημα όμως που προκύπτει είναι το εξής: Από την στιγμή που το νέο χαράτσι θα μπει επί της δομημένης επιφάνειας, που στην περίπτωση μου είναι τα 80 τετραγωνικά, εγώ γιατί να πληρώσω χαράτσι για 102 τετραγωνικά βάση των στοιχείων που θα χρησιμοποιήσει η ΔΕΗ;

Ένας αγανακτισμένος πολίτης

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+