«Με θέλουν αλλά...»

Ο Γιώργος Νικλητσιώτης μίλησε στο katimagiko.gr από την Ολλανδία που βρίσκεται για τις εντυπώσεις του από την Χέλμοντ Σπορτ. Τι είπε για το μέλλον του.

Αρχικά ο «Νίκλι» επισήμανε: «Είμαι πολύ καλά εδώ στην Ολλανδία. Δοκιμάζομαι σε μία ομάδα Β' κατηγορίας, την Χέλμοντ Σπορτ και όλα είναι ιδιαίτερα καλά». Στην συνέχεια διευκρίνισε στο katimagiko.gr πως «η ομάδα με θέλει πολύ και την Παρασκευή θα δώσει το... ΟΚ για να υπάρξουν μετά επαφές με τον Ολυμπιακό. Ήδη ο προπονητής της μου έχει μιλήσει και μου έχει δείξει ότι είναι ευχαριστημένος από εμένα».

Ωστόσο δεν είναι ακόμα σίγουρο πως θα συνεχίσει εκεί καθώς όπως είπε ο ίδιος «υπάρχουν και άλλες ομάδες που ενδιαφέρονται για μένα. Σίγουρα μου αρέσει στην Ολλανδία, όμως το τι τελικά θα γίνει πιστεύω πως θα κριθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα».

www.katimagiko.gr



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+