Απάντηση: Εμπειρία με αγανακτισμένους της χθεσινής μέρας

Διαβάζοντας την αρχή της ανάρτησης αυτής αισθάνθηκα συμπάθεια προς τον συμπολίτη που βρήκε το αυτοκίνητό του "καλοκαιρινό". (αφορά: Εμπειρία με αγανακτισμένους της χθεσινής μέρας) Στη συνέχεια όμως, από το ειρωνικό ύφος του κειμένου κατάλαβα ότι ο συγγραφέας μάλλον ζει αλλού! Ασφαλώς συμφωνώ ότι η καταστροφή της κουκούλας ήταν μία ακραία πράξη που ούτε χρειαζόταν, ούτε είχε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.  Αλλά όσο και αν διαφωνώ με τέτοιου είδους τακτικές, μπορώ τουλάχιστον να τις καταλάβω! Ξέρεις, μεθαύριο βγαίνει σε πλειστηριασμό το σπίτι όπου μένουμε ο άντρας μου, τα τρία μας παιδιά και εγώ! Ο άντρας μου άνεργος ( με ένα έμφραγμα πέρυσι στα 34 του), άρτι αφιχθείς από την ξενιτιά όπου για 6 μήνες προσπαθούσε επί ματαίω να ξεκινήσει μία νέα ζωή για όλους μας και έτοιμος να ξεκινήσει για άλλη ξενιτιά οσονούπω.

Νομίζεις ότι αν ο μεγάλος μου γιος (ευτυχώς μόλις δεκατριών) ήταν πέντε χρόνια μεγαλύτερος και ήξερε για τον πλειστηριασμό, θα μπορούσα να τον κρατήσω από το Σύνταγμα και ενδεχομένως την καταστροφή μίας κουκούλας κάμπριο; Ειλικρινά, εγώ δεν είμαι βέβαιη για το πώς θα αντιδρούσε, παρόλο που είναι πολύ ευγενικό και φιλάνθρωπο παιδί!  Και κανείς δεν μπορεί να ξέρει πώς θα αντιδράσει ένας νέος βλέποντας το σύστημα να καταστρέφει την οικογένεια και τα όνειρά του, όπως δεν μπορεί να ξέρει τί έχουν βιώσει και βιώνουν αυτοί που σού έσκισαν την κουκούλα! Και δυστυχώς, θα έρθει η ώρα που όλοι θα ευχόμαστε οι ζημιές που θα προκαλούν οι αγανακτισμένοι να είναι μόνο υλικές! Όχι για να μην πάθουν κάτι οι υπηρέτες του συστήματος (και δεν αναφέρομαι σε σένα) αλλά για να μην λερώσουν τα χέρια τους τα παιδιά του κόσμου!  Και ξέρεις κάτι; Το ότι τα παιδιά μου έχουν δει ήδη μία φορά τον έναν τους γονιό να πηγαίνει στο θάνατο και να επιστρέφει είναι το μόνο που με κρατάει από το να παρίσταμαι στο Σύνταγμα (διότι πριν αγριέψουν τα πράγματα πήγαινα και εγώ αλλά τώρα τα λυπάμαι να τους εμφανιστώ ξαφνικά μελανιασμένη ή με ανοιγμένο το κεφάλι!)
Να είσαι όμως σίγουρος, ότι όταν έρθει η μέρα η ΜΑΓΙΚΗ θα είμαι εκεί, γιατί τότε όλοι θα πρέπει να διαλέξουμε "στρατόπεδο" και τότε ούτε εγώ μπορώ να σού εγγυηθώ για καμμία "κουκούλα", παρά μόνο για αυτή που θα με προστατεύει από τα χημικά!

Αναγνώστρια



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+