Κερδοσκοπία σε δωμάτιο στη Σέριφο

Θα ήθελα να επιβεβαιώσω για ακόμα μια φορά πόσο κοροϊδεύουν τον τουρίστα στα νησιά και ζητάνε ότι θέλουν σε ενοικιαζόμενα δωμάτια. Έτυχε και σε μένα…
Θα αναφερθώ στο νησί ΣΕΡΙΦΟΣ και στα δωμάτια PERGOLA. Ενώ το είδα στο site και μου άρεσε… μπήκα στην σελίδα να δω τον τιμοκατάλογο τους.

Αναγράφει ότι έχει 40 ευρώ το δίκλινο από 22 Αυγούστου μέχρι 31 Μαΐου (ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

Πήρα τηλ γιατί γράφει επικοινωνήστε για ειδικές τιμές.
ΜΟΥ ΕΙΠΕ 60 ΕΥΡΩ TO ΔΙΚΛΙΝΟ και επειδη ειχε κεφια (δεν ξερω το λογο) ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ 55€
Και όταν του είπα ότι έχει άλλες τιμές στο site του, έκανε την ΠΑΠΙΑ.. να… και ίσως το άλλαξε ο γιος μου… και είναι προσφορά….
Και τον έκραξα.. κανονικά.. αλλά δεν πτοήθηκε.. μου είπε εγώ κάνω ότι γουστάρω και είναι δικά μου τα διαμερίσματα.. και 1002 μπούρδες..

Οι ΚΛΕΦΤΕΣ.. ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΣΟΥ…!!

Του είπα ότι ας κατεβάσει τον τιμοκατάλογο από το διαδίκτυο γιατί εκτίθεται!
Από χτες έβαλε και την ειδή προσφορά 32 ευρώ από 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.. πάντα στο διαδίκτυο.. τηλεφωνικώς δεν ξέρετε πόσα θα ζητήσει...
ΑΙΣΧΟΣ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+