Έγγραφο Ένωσης Λιμενικών Νότιου Πελοποννήσου προς τον Επιθεωρητή Δυτικής Ελλάδος & Ιονίων Νήσων

Αξιότιμε κύριε Επιθεωρητά.
Στα πλαίσια της καλής συνεργασίας της Ένωσης μας με την Διοίκηση και προκειμένου να σας καταστήσουμε κοινωνούς των εργασιακών μας προβλημάτων... θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τρέχουσες εξελίξεις και να σας καταθέσουμε προτάσεις , που αφορούν τους εργαζόμενους της Ένωσης μας στους Ν. Μεσσηνίας-Λακωνίας και Κυθήρων, έτσι ώστε με την δική σας συμβολή, να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί στα καθήκοντα μας ως προς τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη. Η Ένωση μας, θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια σας, που θα έχει σκοπό την βελτίωση του Λ.Σ. τόσο ως προς τον πολίτη, όσο και προς τον λιμενικό ως εργαζόμενο.Τα μείζονα θέματα που μας απασχολούν είναι τα κάτωθι:
α) Ακαταλληλότητα κτηρίου Λ/Χ Πύλου. Αφορά τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας στα 65 τ.μ ωφέλιμων χώρων στα οποία συνωστίζονται πολλοί εργαζόμενοι, μίας τουαλέτας που εξυπηρετεί το προσωπικό και τους επισκέπτες και στη μη προσβασιμότητα Α.Μ.Ε.Α. σε μια περιοχή όπου αναβαθμίζετε ραγδαία. Κατόπιν τούτου προτείνουμε την κατασκευή λυόμενου κτιρίου 120 τ.μ. περίπου εντός του Λιμένα Πύλου με πρόβλεψη ανάληψης εξόδων από το Λιμενικό Ταμείο Μεσσηνίας.
β) Αναβάθμιση του Λιμενικού Τμήματος Διακοφτίου σε Υπολιμεναρχείο και ταυτόχρονη κατάργηση των δύο σταθμών (Λ/Σ Αγ. Πελαγίας – Λ/Σ Καψαλίου).
γ) Αναβάθμιση του Λ/Σ Κυπαρισσίας σε Υπολιμεναρχείο ενόψει ενεργοποίησης λιμένα ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ μετά το τέλος των εργασιών.
δ) Ίδρυση Λ/Σ στην Πλύτρα Λακωνίας καθώς βρίσκεται σε απόσταση τουλάχιστον 50 km από το Λ/Χ Γυθείου και από το Λ/Χ Νεάπολης Βοιών με αποτέλεσμα η εν λόγω περιοχή να μην αστυνομεύεται επαρκώς λόγο της μεγάλης απόστασης από τις δύο Υπηρεσίες και εφόσον πλέον αποτελεί και τουριστικό προορισμό, με ότι αυτό συνεπάγεται.
ε) Η επιχειρησιακή αναβάθμιση του Κ.Λ/Χ Καλαμάτας με ένα επιπλέον σκάφος μεγαλύτερου τύπου έτσι ώστε να ενισχυθεί το έργο και ο ρόλος του Λ.Σ. όσο αναφορά την φύλαξη των θαλασσίων συνόρων, που μας έχει ανατεθεί από τους Ευρωπαίους Εταίρους μας στα πλαίσια και της συνεργασίας με την FRONTEX, σε μια ευαίσθητη στρατηγικά περιοχή, στην οποία λαμβάνουν χώρα μεγάλες κοινωνικές ζυμώσεις καθώς θεωρείται πλέον πύλη εισόδου – πέρασμα των λαθρομεταναστών και άλλων παράνομων ενεργειών από τις νότιες ανατολικές χώρες της Μεσογείου.
ζ) Η Επιχειρησιακή αναβάθμιση του Λ/Σ Αγ. Νικολάου με την προμήθεια ενός τζιπ για της Υπηρεσιακές ανάγκες του Σταθμού.
η) Αντικατάσταση σκάφους Νεάπολής Βοιών με νέου τύπου ή πρόβλεψη να μείνει εκτός θάλασσας το ήδη υπάρχον σκάφος για τουλάχιστον 60 ημέρες αφού επιχειρεί για συνεχόμενο διάστημα τουλάχιστον 3 ετών και είναι επιβεβλημένη η ανάγκη συντήρησης του σκάφους σε όλους τους τομείς καθώς και ο έλεγχος του κύτους για πιθανότητα οσμώσεων
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+