Γράμμα σε ένα δημόσιο υπάλληλο...

Αγαπητέ φίλε δημόσιε υπάλληλε θέλω να σου πω οτι πραγματικά δεν σε λυπάται πια κανένας παρ'όλες... τις διαμαρτυρίες και τον καθημερινό καταιγισμό υπέρ σου απο τα διάφορα ΜΜΕ. Να σου υπενθυμίσω οτι όλα αυτά τα χρόνια που έτρωγες με χρυσά κουτάλια ,έπαιρνες τρελούς μισθούς και κουλά επιδώματα, έβγαινες στη σύνταξη απο τα 40 και έπαιρνες ενα φορτηγό εφάπαξ επειδή απλά σήκωνες το φρύδι ενοχλημένος όταν ερχόμουν να με εξυπηρετήσεις γιατί σου χάλασα την αιωνια νιρβάνα, ποτέ δε σκέφτηκες οτι εκτός απο δικαιώματα για τα οποία φρόντισες συνεχώς να απεργείς είχες και υποχρεώσεις. Ναι, κι όμως, όταν μπήκες στη μόνιμη θεσούλα σου εκτός απο το να διεκδικείς άλλο ένα επίδομα ζεστάματος καρέκλας έπρεπε να κάνεις και τη δουλειά σου ,να υπηρετείς δηλαδή εμένα τον φορολογούμενο πολίτη που έχω καθήσει με τις ώρες να ψάχνω το σωστό γραφείο,τη σωστή αίτηση ,το κατάλληλο ραντεβού για να γίνει το αυτονόητο, η δουλειά για την οποία έχασα άπειρες εργατοώρες και μεροκάματα επειδή εσυ απλά αρνήθηκες να με εξυπηρετήσεις!

Γιατί σε αντίθεση με εσένα εγώ όταν δεν είμαι στη δουλειά χάνω μεροκάματο ενώ εσύ με τις ευλογίες των ανωτέρων σου κάνεις και τις κοπάνες σου, πίνεις και το ουζάκι σου εν ώρα υπηρεσίας και άμα κάτσει και κανένα τριήμερο παίρνεις και μια άδεια απο τη σημαία και αντε γεια. Και εμένα το εισόδημά μου έχει συρικνωθεί ,πολύ γρηγορότερα απο το δικό σου,ο πατέρας μου δούλευε ως τα εξήντα για να πάρει μια σύνταξη 455 ευρώ και φυσικά ούτε λόγος για εφάπαξ και άς πλήρωνε τριπλάσιες εισφορές απο τις δικές σου κρατήσεις. Γι'αυτό λοιπόν σου λέω,μάταιος κόπος,κανείς δε σε συμπονά για τα λίγα ψωροευρώ που σου κόβουν,και αν θέλεις απο δω και πέρα κόψε το υπεροπτικό ύφος την επόμενη φορά που πρέπει να με εξυπηρετήσεις γιατί με τις έκτακτες εισφορές που πρέπει να πληρώσω για να κρατήσεις εσύ τη θέση σου και τη συνταξή σου. Έχει γυαλίσει το μάτι μου. Σου εύχομαι καλή τύχη και ίσως να τα πούμε, αν τολμήσουν να σε απολύσουν,στον πολύ δύσκολο στίβο της ελεύθερης αγοράς αν και αμφιβάλλω οτι θα αντέξεις έτσι όπως έχεις καλομάθει.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+