Προς τον Δήμαρχο Αχαρνών

Πήρα εχθες το βράδυ τη γυναίκα μου να πάμε να της δείξω την εκκλησία που βαφτίστηκα. Η εκκλησία είναι ο Άγιος Γεώργιος στο Μενίδι.
Μόλις όμως φτάσαμε στεναχωρήθηκα τόσο πολύ που έβαλα τα κλάματα αν και 36 ετών. Αντικρίσαμε ένα θέαμα που χειρότερο δεν υπάρχει. Στον προαύλιο χώρο της εκκλησιάς γεμάτο σκουπίδια, πεταμένα μπουκάλια ,σακούλες και ότι άλλο βάζει ο νους σας. Και ερωτώ κυριε δήμαρχε, που εγω ειμαι και ενας που σε ψηφησε , γιατι γιατι γιατι. Τόσους κοπρίτες έβαλες από τα παράθυρα, δεν υπάρχει κάποιο κλιμακιο να παει να καθαρισει. Τι κανουν ολοι αυτοι που βρισκονται; Εάν δεν το κανεις εσύ θα το κάνω εγώ αλλά να είσαι σίγουρος ότι έχω την δύναμη και θα φωνάξω και τα κανάλια για το αίσχος . Αλλά δεν είσαι ο μονός υπεύθυνος γιατί ο παππάς της ενορίας δεν κάνει ούτε αυτός τίποτα. Απλά ερωτώ που είναι ο μητροπολίτης.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+