Απάτη από τα Athens Med Spa

Θα ηθελα να μοιραστω την εμπειρια απο το Athens Med Spa που επισκέφτηκα χθες.
Ειχα κλεισει "υποτίθεται" μασαζ 60' απο τα Golden deals, η υπηρεσία που τελικα ελαβα ηταν ενα peeling και μετα ενα άπλωμα με μια κοινη ενυδατικη κρέμα, και ολα αυτα μεσα σε 20 λεπτά.
Και το χειτοτερο καθ' ολη την διαρκεια μου ελεγαν ολες τις υπηρεσιες του "καταστηματος" και οτι επρεπε να κανω αποτρίχωση laser
γιατι ειναι ευκαιρια! Μόλις ντυθηκα στα άθλια κοινα αποδυτήρια πισω απο μια κουρτινα παραβαν με "έχωσαν" σε ενα γραφείο, όπου μια κυρια μου ειπε για την καταπληκτική τιμη του laser και οτι μου κανει 40% εκπτωση μονο σε εμενα, αμέσως μετα με ρωταει αν εχω πιστωτικη καρτα
για να μου κανει ατοκες δοσεις. Αφου της απαντησα οτι εχω καρτα σηκωθηκε και μου λεει φερε μου την πιστωτικη σου καρτα να το κλεισουμε τώρα.
Ευτυχώς δεν ειχα την καρτα μαζι μου και προς έκπληξη μου η κυρία κοιταξε μεσα στη τσαντα για να επιβαιωσει οτι δεν ειχα μαζι μου κάρτα.
Επειτα μου λεει "καρτα αναληψης 'η μια προκαταβολη δεν εχεις να μου δωσεις? Πως κυκλοφορεις χωρις λεφτα??"
Απιστευτη χειραγωγηση και αγενεια, να μου ζηταει με το ετσι θέλω μεσα σε 5 ΛΕΠΤΑ λεφτα και αυτο χωρις να μου πει τι παω να κλεισω τι ειδους laser, ποσες συνεδριες, να γνωρισω πρωτα το γιατρο. Εφυγα κακην κακως απο εκει λέγοντας οτι θα επικοινωνησω μαζι τους.
Δεν ξερω τι ειδους "καταστημα" ειναι το Athens Med Spa και ειμαι σιγουρη οτι δεν ειναι 5-6 αυτοι που δεν εμειναν ικανοποιημενοι, οπως λεει η κυρια S.S. που ποσταρε και την απαντηση της απο το tromaktiko στο facebook.
http://www.facebook.com/group.php?gid=91978801209&v=wall
και αν θελει εχω και τεκμηρια του παζαριους τους, με λογαρισμους και ονοματα γραμμενα πανω σε καρτα του Athens med spa....
Ειλικρινα απογοητευτηκα, γιατι εχω χρησιμοποιησει πολλα κουπονια απο to Golden deals και έμεινα απιστευτα ικανοποιημενη απο ολα τα  spa που επισκεφτηκα, και αυτο το λεω γιατι δεν θελω να κατηγορησω το Golden deal καθως ειμαι σιγουρη οτι δεν το ηξεραν.
Το θεμα ειναι οτι το Athens Med spa συνεχιζει την πρακτικη του και προσπαθει να ψαρεψει πελατες...
Aπατη απατη απατη!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+