Nissan Λευκωσίας

Θα προσπαθήσω να αποφύγω τις κρίσεις και απλά να καταγράψω τα γεγονότα για να μην επηρεάσω τον αναγνώστη.

Τέλη Οκτωβρίου του περασμένου έτους, βλέποντας μία αφίσα του νέου Nissan Juke και λόγω του ότι έψαχνα για αυτοκίνητο εκείνη την εποχή αποφάσισα να πάω να το δω στην έκθεση Nissan στη Λευκωσία. Όταν πήγα λίγες μέρες μετά ήμουν αρκετά τυχερός διότι είχα την ευκαιρία να κάνω και test drive παρόλο που δεν το είχα προγραμματίσει (στην Ελλάδα δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο). Αφού λοιπόν το είδα και επειδή μου είπαν ότι αν το παραγγείλω αρχές Νοεμβρίου μπορεί να το πάρω αρχές του επόμενου Φεβρουαρίου, στις 5 Νοεμβρίου έκανα την παραγγελία απλά και γρήγορα δίνοντας μια προκαταβολή χωρίς να μπλέξουμε με συζητήσεις για χρηματοδότηση κλπ, σε αντίθεση και πάλι με ότι ισχύει στην Ελλάδα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Μετά από αυτά ξεκινούν τα περίεργα.
Αρχές Φεβρουαρίου, ανυπόμονος να πάρω το καινούριο μου αυτοκίνητο τους τηλεφωνώ να ρωτήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου, καθώς θα έπρεπε να κανονίσω και τα δάνειο για την τελική αγορά του. Η κυρία λοιπόν που απάντησε, μου είπε ότι δεν ξέρουν πότε ακριβώς θα έρθει αλλά 10 μέρες πρίν να το παραλάβω θα με ειδοποιήσουν, οπότε κι εγώ σκέφτηκα ότι θα είχα χρόνο για να τα κανονίσω όλα και δεν ασχολήθηκα άλλο. Αρχές Μαρτίου πλέον κι ακόμα δεν είχα ειδοποίηση και αποφάσισα να ξαναπάρω, περισσότερο ανυπόμονος πλέον γιατί αφενός έβλεπα το μοντέλο να κυκλοφορεί στους δρόμους και αφετέρου γιατί είχε περάσει και το χρονικό διάστημα που μου είχαν πει αρχικά κατά την παραγγελία. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο και μίλησα με μία άλλη κυρία, αυτή τη φορά, η οποία έκπληκτη διαπίστωσε ότι το αυτοκίνητό μου ήταν ήδη εκεί έτοιμο για παράδοση χωρίς να έχω ειδοποιηθεί! Μου λέει λοιπόν να μιλήσω με την υπεύθυνη (εκείνη που είχα μιλήσει την πρώτη φορά) για να κανονίσω την παράδοση, εξηγώντας μου ότι πρέπει να είχε γραφτεί λάθος το τηλέφωνό μου και γι αυτό δεν ειδοποιήθηκα. Εδώ να πω πως όταν ανέτρεξα στο δικό μου αντίγραφο της παραγγελίας διαπίστωσα ότι το τηλέφωνό μου ήταν σωστό.
Μιλώντας λοιπόν με την υπεύθυνη της εξήγησα ότι χρειάζομαι λίγες μέρες για να κανονίσω την χρηματοδότηση καθώς δεν ειδοποιήθηκα έγκαιρα. Σε αυτό δεν υπήρχε πρόβλημα αλλά τότε μου λέει ότι θα χρειαστώ και άδεια παραμονής (!!!) καθότι ήμουν Έλληνας για να παραλάβω το αμάξι, η οποία χρειάζεται μήνες να εκδοθεί. Τη ρωτάω λοιπόν γιατί δεν μου το είπαν όταν έκανα την παραγγελία και φυσικά δεν πήρα σαφή απάντηση. Αποφασίζουμε λοιπόν αρχικά να γραφτεί το αυτοκίνητο στο όνομα της αρραβωνιαστικιάς μου που είναι Κύπρια για να μην υπάρξει πρόβλημα και μετά θα το μεταβιβάζαμε σε εμένα.
Πάμε λοιπόν να παραλάβουμε το αμάξι και βρίσκω τον κύριο στον οποίο έκανα την παραγγελιά και τον ρωτάω γιατί δεν μου είπε ότι χρειάζεται άδεια παραμονής και μου απαντάει ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο…!!!Του εξηγώ τί μου είπε η συνάδελφός του και μετά από κάποια συζήτηση καταλήγει λέγοντας ότι αν σας το είπε εκείνη να τη ρωτήσετε γιατί το είπε. Μιλάμε για δύο ανθρώπους που δουλεύουν στην ίδια εταιρεία και που η δουλειά του ενός επηρεάζει τη δουλειά του άλλου…Εδώ πρέπει να πω πως όταν η αρραβωνιαστικιά μου έψαξε το θέμα και μετά από αρκετά τηλέφωνα με την υπεύθυνη η οποία αρχικά δεν παραδεχόταν το λάθος της κατέληξε στο να λάβει συγγνώμη από εκείνη η οποία παραδέχτηκε ότι δεν ήταν τελικά αναγκαία η άδεια παραμονής, αλλά πλέον ήταν αργά.
Πληρώνω λοιπόν το νέο μας αυτοκίνητο, παίρνω το κλειδί και πάμε με τον κύριο τον παραπάνω να μου εξηγήσει λίγα πράγματα γι’ αυτό πριν το πάρω και φύγω, και διαπιστώνω πως δεν έχει arm rest παρόλο που το είχα παραγγείλει και φυσικά πληρώσει. Μου εξηγεί ότι αυτά τοποθετούνται εκεί και πως σε ένα περίπου μήνα θα με ειδοποιήσουν να πάω να το βάλω καθώς δεν είχαν ακόμα παραληφθεί. Φυσικά αυτό δεν μου το είπε ούτε κατά την παραγγελία, ούτε κατά την πληρωμή κάτι που θεωρώ τουλάχιστον ανέντιμο.
Περνάει ενάμιση μήνας, καμία ειδοποίηση για το arm rest και παίρνω να ρωτήσω. Μου λένε ότι ήρθαν μόλις την προηγούμενη μέρα (!!!) και κλείνω ραντεβού για την επόμενη. Πάω, το βάζουν σε λίγα λεπτά και πηγαίνοντας να το πάρω μου λένε να πληρώσω… Τους λέω ότι το έχω πληρώσει όταν το πήρα και μετά από 10 λεπτά διαβουλεύσεων με τον ίδιο κύριο που μου το είχε παραδώσει και στον οποίο το είχα παραγγείλει (ο οποίος φυσικά δεν θυμόταν, αλλά δεν μπορούσε ούτε στον υπολογιστή να το βρει) μου είπαν ότι μπορώ να φύγω. Εδώ να προσθέσω ότι η ίδια η τοποθέτηση είναι τουλάχιστον μέτρια και πρόχειρη κάτι στο οποίο ίσως να φταίει το ίδιο το μοντέλο από κατασκευής και όχι αυτοί που το τοποθέτησαν.
Τα συμπεράσματα δικά σας…Εμένα πάντως με απασχολεί πώς θα ανεχτώ αυτή την ανοργάνωτη, κατά τα φαινόμενα, κατάσταση όταν αρχίσουν τα service ή τίποτα σοβαρότερα προβλήματα..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+