Απάντηση: "Δημόσιο VS ιδιωτικός τομέας VS ελεύθεροι επαγγελματίες"

Όχι δεν τα φάγαμε μαζί "κυρία ή κύριε" ,ούτε είμαστε όλοι σαν την θεία σου. Είμαι 30 χρόνια ιδιωτικός υπάλληλος και ο μισθός μου...
με επίδομα οθόνης, γάμου, ξένης γλώσσας και προϋπηρεσία 25 (γιατί μου έχουν φάει και 5 χρόνια ένσημα,όπως γινότανε πάντα στον ιδιωτικό τομέα, ενώ τα δικά σου τα πλήρωνα εγώ)είναι 1180 ευρώ τα οποία δεν παίρνω εδώ και καιρό γιατί δεν έχουν να με πληρώσουν και τους καταλαβαίνω.
Από 17,5 χρονών δουλεύω δύο δουλειές για να τα καταφέρω. Τα τελευταία 10 χρόνια έίμαι υπάλληλος σε εταιρία και παράλληλα άνοιξα και δική μου δουλειά (δηλαδή και ελεύθερος επαγγελματίας), σε μια προσπάθεια να κάνω 2000 ευρώ , τα 1000. Το μόνο που αντιμετωπίζω είναι ένας απίστευτος πόλεμος από το δημόσιο, οικονομικό, λες και κάνω κακό που δουλεύω 16 ώρες την ημέρα, για να βλέπω τύπους που κάθονται πίσω από καρέκλες σε δημόσιες υπηρεσίες, να χαζολογάνε, να πίνουν καφέ να μην κάνουν καμία δουλειά και στο τέλος μου βρίσκουν και τη γενιά μου.
Υπομένω όλους τους δημόσιους υπαλλήλους οι οποίοι απεργούν κάθε τρεις και λίγο και δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου. Αναγκάζομαι να συναλλάσομαι με διεφθαρμένους υπαλλήλους οι οποίοι όλοι θέλουν το "χαρτζιλίκι" τους οχι για να με καλύψουν σε κάποια παρατυπία, αλλά για να κάνουν τη δουλειά για την οποία τους πληρώνω και αν βάλω τις φωνές μόνο που δεν με δέρνουνε.
Άκου να σου πω για να τελειώνουμε μ'αυτή την ιστορία, θεωρούσα ότι ο δημόσιος τομέας και η μονιμότητα είναι το μεγαλύτερο κακό αυτού του τόπου και ακόμη το θεωρώ, γιατί όλοι οι τεμπέληδες,ανίκανοι και κομματόσκυλα βρήκαν δουλειά πάνω στην καμπούρα μου. Εδώ και χρόνια φώναζα ότι όλος ο ιδιωτικός τομέας υπάλληλοι και εργοδότες έπρεπε να βγούμε στο δρόμο και να διαδηλώσουμε ενάντια όχι μόνο στο διεφθαρμένο σύστημα αλλά και ενάντια στους ίδιους τους υπαλλήλους που δημιουργούν και χειροτερεύουν το χάος μας.Έλα όμως που κανένας ιδιωτικός υπ! άλληλος δεν μπορεί να βγει στο δρόμο σαν και του λόγου σου, γιατί την επομένη θα χάσει τη δουλειά του, ούτε κανένας μαγαζάτορας μπορει να κλείσει το μαγαζί του να πάει σε πορεία, γιατί τις μισές μέρες του χρόνου του το κλείνετε εσείς με τις πορείες σας και κάποτε πρέπει να βγάλει μεροκάματο.
Μια γυναίκαι που γεννάει στον ίδιωτικό τομέα παίρνει συνολικά 3 μήνες άδεια. Η νύφη μου καί άλλες πολλές που ξέρω στο δημόσιο γεννάνε 2 παιδιά και λείπουν 3 χρόνια από την υπηρεσία τους για να Πληρώνω ΕΓΩ..
Δεν έχει γίνει ακόμη μείωση μισθών στον ιδιωτικό τομέα γιατί κλείνει η μια δουλειά μετά την άλλη, γιατί έχουν κλείσει οι μισές επιχειρήσεις, που μια ζωή πλήρωναν ρεμάλια στο δημόσιο για να κάθονται.
Παρ'όλα αυτά αυτή τη χρονική στιγμή, ακόμη και για τον δημόσιο τομέα και υπαλλήλους που ποτέ όπως καταλαβαίνεις δεν εκτίμησα (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων- που συνάντησα υπαλλήλους που πραγματικά αξίζαν το μισθό τους), δεν είπα καλά κάνουν, αλλά άρχισα να στεναχωριέμαι που διαμελίζουν έτσι το δημόσιο τομέα και σκέφτηκα για πρώτη φορά με συμπάθεια ακόμη και μερικές χιλιάδες ρεμαλιών που χωρίς λόγο τόσα χρόνια , πληρώνω και ανέχομαι, γιατί σκεφτόμουν ότι ανάμεσα σ'αυτούς υπάρχουν και μερικοί εκατοντάδες εντίμων και καλών υπαλλήλων που είν! αι οικογενειάρχες και έχουν ανάγκες.
Και τώρα έρχεσαι να ρωτήσεις γιατί δεν μειώνουν μισθούς στον ιδιωτικό τομέα?
Γιατι δεν τα παίρνουμε από σένα είναι η απάντηση. Γιατί δεν πηγαινουμε σπίτι μας στις 3-4 το μεσημέρι αλλά στις 12 το βράδυ είναι η απάντηση.
Και βασικά γιατί όσοι είχατε "μπάρμπα στην Κορώνη",ή το κομματικό σας βιβλιάριο, βολευτήκατε σε μια θεσούλα και με βάλατε να σας πληρώνω... Πλήρωνα μια ζωή, τα πάντα, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΦΠΑ στην ώρα τους και με την ψυχή στο στόμα μήπως και δεν είμαι συνεπής.
Και δεν έκλεβα σαν την θεία σου.
Τώρα κοντά στα 50, δεν έχω να πληρώσω ούτε το ΙΚΑ, ουτε το ΤΕΒΕ, ούτε τις υπηρεσίες που δεν μου παρέχετε... Οπότε εγώ πια δεν έχω το μαγαζί μου και σεις δεν έχετε λόγο ύπαρξης.., , και αν ο τόπος των 11.000.000 εκ. δεν δικαιολογεί τοσους επαγγελματίες, σιγά μην δικαιολογεί τόσες χιλιάδες αργόμισθων.. όσο για το μπάρμπα στη Κορώνη μάλλον ευτυχώς μας άφησε χρόνους..
Καλά θα κάνεις να πάψεις ν'ασχολείσαι με το πως θα ψοφήσει η κατσίκα "του γείτονα", τέτοιες εποχές και λέγε ευχαριστώ που τόσο καιρό είχες δική σου που "πλήρωνε ο γείτονας".

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+