Σχετικά με την Toyota

Πρόσφατα αγόρασα ένα καινούριο αυτοκίνητο απο την εταιρία TOYOTA στην περιοχή της Αρτας.
Εκτός απο ότι το παρήγγειλα Δεκέμβριο και το πήρα Μάρτιο ενώ μου είχανε πει οτι θα το έχω σε 15 μέρες, μόλις το παρέλαβα και μου έδωσαν τα κλειδιά το ένα κλειδί από τα δυο είχε τηλεχειρισμό.Ρώτησα τον αντιπρόσωπο γιατί έχει μόνο το ένα κλειδί τηλεχειρισμό και μου απάντησε ότι έτσι τα δίνει η εταιρία. Επικοινώνησα με την Toyota για αυτό το θέμα και μου είπαν ότι τα βγάζουν έτσι επειδή κοστίζει περισσότερο να βάλουν και στο δεύτερο κλειδί τηλεχειρισμό. Και μου είπαν πως αν θέλω να βάλω και στο δεύτερο θα πρέπει να πληρώσω 140 ευρώ.Δηλαδή αγοράζω ένα αυτοκίνητο γυρω στα 15.000 ευρω και δεν μου βάζουν τηλεχειρισμό στο δεύτερο κλειδί για 140 ευρώ. Μετάνιωσα που έκανα αυτη την αγορα απο την συγκεκριμενη εταιρία. Όσοι σκοπεύετε να κάνετε αγορά αυτοκινήτου ρωτήστε το αυτό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+