To "my star" σήμερα είναι αφιερωμένο στην Kelly Clarkson

Σε ερώτηση δημοσιογράφου, «Ποιο είναι το αγαπημένο σημείο του σώματός σου;», απαντά με περηφάνια, «Μου αρέσει η μέση μου γιατί είναι το πιο αδύνατο σημείο πάνω μου… Αγαπώ τη σιλουέτα μου. Είμαι μίση Ελληνίδα και έχω καμπύλες. Μ’ αρέσει να τις αναδεικνύω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.»...
Γεννημένη και μεγαλωμένη στο Τέξας η Κέλι Κλάρκσον είχε παιδικό της όνειρο να γίνει θαλάσσια βιολόγος. Μετά το διαζύγιο των γονιών της, η χορωδία του σχολείου της αποτέλεσε καταφύγιο. Η αρχή έγινε όταν μια δασκάλα της, την άκουσε να τραγουδάει στο διάδρομο του σχολείου και την παρότρυνε να πάει στην οντισιόν. Μετά από μια παράσταση κάποιος από το κοινό της είπε: «Είσαι γεννημένη να τραγουδάς, αυτός είναι ο σκοπός της ζωής σου. Ο Θεός σου έχει δώσει αυτό το χάρισμα». Αυτά τα λόγια είναι που την παρότρυναν να συνεχίσει να τραγουδά και να ξεκινήσει μαθήματα κλασσικού τραγουδιού, ελπίζοντας πως έτσι μπορεί να κερδίσει και υποτροφία για κάποιο κολέγιο. Η υποτροφία ήρθε όμως όχι τη σωστή στιγμή αφού η Κέλι είχε άλλα σχέδια...

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ!

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+