Καταγγελία Neoset

Aπευθύνθηκα στο κατάστημα Neoset της Λάρισας για την αγορά ενός σαλονιού από τις 7 Δεκεμβρίου του 2010.
Με αφορμή την παρούσα επιστολή θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση παράδοσης μέχρι και σήμερα 15 Μαρτίου 2011, αλλά και για την ανεύθυνη στάση των υπευθύνων του υποκαταστήματος της εταιρείας.
Αρχικά έγινε η παραγγελία ενός γωνιακού καναπέ, με την προϋπόθεση πως θα τον παραλάμβανα πριν το 2011. Έκανα γνωστό στην κ. ****** (υπεύθυνη καταστημάτων Λάρισας-Τρικάλων) -πριν τη παραγγελία- πως αν δεν είναι βέβαιη η παράδοση μέσα στο 2010, τότε δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσουμε στην παραγγελία. Εκείνη με διαβεβαίωσε πως στις 28 Δεκεμβρίου, ο καναπές θα βρίσκεται σπίτι μου και πως στις 24 Δεκεμβρίου θα επικοινωνήσει εκείνη μαζί μου για να ορίσουμε την ώρα παράδοσης. Στις 15 Δεκεμβρίου επισκέπτομαι το κατάστημα Τρικάλων και παραγγέλνω ένα τραπέζι σαλονιού με ημερομηνία παράδοσης ίδια με του καναπέ. Στις 27 Δεκεμβρίου κι ενώ δεν έχω λάβει κανένα τηλεφώνημα, θεώρησα απαραίτητο να επικοινωνήσω εγώ με το κατάστημα Λάρισας. Από το κατάστημα με ενημέρωσαν πως η παραλαβή θα γίνει μέσα στις επόμενες μέρες κάτι που δεν έγινε ποτέ. Μετά το πέρας των γιορτών, τηλεφώνησα και πάλι στη Λάρισα και η γραμματέας μου είπε πως η κ. ****** λείπει με άδεια και ότι η παραγγελία μου θα καθυστερήσει, χωρίς προφανή αιτία και δίχως ενημέρωση, άλλες 15 μέρες. Παρά την απογοήτευσή μου από την μη τήρηση της συμφωνίας μας, συνεχίζω να εμπιστεύομαι το όνομα της Neoset και επισκέπτομαι για άλλη μια φορά το κατάστημα Τρικάλων στις 17 Ιανουαρίου, για να παραγγείλω αυτή τη φορά ένα χαλί. Ενώ η παραγγελία γίνεται κανονικά, δυο μέρες μετά δέχομαι τηλεφώνημα από την πωλήτρια, λέγοντάς μου πως το χρώμα χαλιού που επιθυμώ δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι τον Μάρτιο. Δεν ακυρώνω την παραγγελία του χαλιού με την εντύπωση ότι σύντομα θα παραλάβω τουλάχιστον τον καναπέ και το τραπέζι. Στις 2 Φεβρουαρίου αποφασίζω να επισκεφτώ το κατάστημα της Λάρισας για να παραπονεθώ στη διεύθυνση για όλη αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά. Εκεί, ο κ. ****** με καθησυχάζει ζητώντας συγγνώμη και μου υπόσχετε την άμεση παράδοση των προϊόντων, καθώς επίσης προσφέρετε να με αποζημιώσει για την ταλαιπωρία, κάνοντάς μου δώρο το χαλί. Από εκείνη τη στιγμή βρίσκομαι σε συνεχή επικοινωνία μαζί του, από δική μου πάντα πρωτοβουλία, για να μαθαίνω την εξέλιξη της παραγγελίας μου. Η απάντηση του είναι πάντα η ίδια: «Από Δευτέρα…». Επικαλείται συνεχώς λόγους που τον εμποδίζουν να με εξυπηρετήσει, όπως: νομικούς λόγους, απεργίες εργαζομένων, κακοκαιρία, προβλήματα με την μεταφορική κλπ. Την τελευταία φορά μάλιστα, ισχυρίστηκε πως η διαδικασία επιβραδύνεται λόγω προβλημάτων με το εργοστάσιο κατασκευής ‘Armeniakos Furnitures’. Όμως πόσο μπορούν να ενδιαφέρουν εμένα ως πελάτη, τα εκάστοτε προβλήματα με τους προμηθευτές και τα outsourcing της Neoset; Εγώ ήμουν συνεπής στην πληρωμή των προκαταβολών και απαιτώ κι από την άλλη πλευρά το ίδιο. Όταν τον προειδοποίησα με ακύρωση της παραγγελίας, όχι μόνο δεν έσπευσε να με αποτρέψει αλλά φάνηκε να το επιθυμεί.

Απευθύνομαι σε εσάς διότι εξακολουθώ να πιστεύω στο κύρος της Neoset. Θέλω να πιστεύω πως η ταλαιπωρία που συνεχίζω να βιώνω και η δέσμευση των χρημάτων μου τόσους μήνες χωρίς αντάλλαγμα, οφείλεται στην κακή οργάνωση των συγκεκριμένων υποκαταστημάτων. Αυτός είναι και ο λόγος που μέχρι τώρα δεν έχω προβεί σε νομικές ενέργειες. Ζητώ από τους αρμόδιους να λύσουν το θέμα και να έχω παράδοση των προϊόντων μου, εντός 7 εργάσιμων ημερών από σήμερα. Η παράδοση λιγότερων αντικειμένων από αυτά της παραγγελίας, αντικειμένων με λάθος χαρακτηριστικά (κωδικών, διαστάσεων, χρώματος) ή ελαττωματικών αντικειμένων, θα γίνει αιτία να αρνηθώ την παραλαβή και να κινηθώ πλέον νομικά κατά της εταιρείας σας. Ασφαλώς διεκδικώ ως ελάχιστη αποζημίωση για όσα έχω υποστεί, την μείωση του συνολικού ποσού κατά 15%.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.»

Την παραπάνω επιστολή έστειλα την προηγούμενη εβδομάδα στα κεντρικά γραφεία της Neoset κι έπειτα από πολλά τηλεφωνήματα σε εργαζόμενους που ποτέ κανένας δεν ήταν “αρμόδιος” γι’ αυτό, εδέησε να μου τηλεφωνήσει ο περιφερειάρχης στις 17 Μαρτίου. Μου είπε πως το κανόνισε και πως μέχρι σήμερα (23/3/11) το αργότερο θα τα είχα παραλάβει. Τον ρώτησα τι θα γίνει με το θέμα της αποζημίωσης και μου απάντησε πως δε μπορεί να μου υποσχεθεί καμία αποζημίωση και θα ήθελε χρόνο μέχρι την Δευτέρα για να το συζητήσει. Την Δευτέρα ασφαλώς και δεν τηλεφώνησε προφανώς για να μη χαλάσει την “παράδοση” της Neoset να μην τηλεφωνούν, να μην ενημερώνουν, να μην είναι συνεπείς προς τους πελάτες τους. Μέχρι και σήμερα δεν έχω ασφαλώς καμία ενημέρωση για την υποτιθέμενη παραλαβή! Παίρνω τηλέφωνο τον “περιφερειάρχη” από το πρωί και βγαίνει ασφαλώς τηλεφωνητής. Τι λογική είναι αυτή να προτιμούν τις μηνύσεις και την δυσφήμηση, από το να αποζημιώσουν και να εξυπηρετήσουν έστω και καθυστερημένα τους πελάτες τους; Μετά σου λέει να στηρίξεις την ελληνική αγορά…

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+