Η Demi Lovato μετά την νευρική κρίση

Η Demi Lovato μετά την νευρική κρίσηΜετά την «νευρική κρίση» - όπως εκείνη το αποκαλεί- που υπέστη και αφού πέρασε κάποιο χρόνο μέσα σε κλινική αποτοξίνωσης...
η Demi Lovato 18 ετών σήμερα, δηλώνει έτοιμη να γραπώσει την ζωή…
«Ήμουν πολύ άσχημα. Οι γονείς μου και ο μάνατζερ μου με τράβηξαν στην άκρη και μου είπαν: «Χρειάζεσαι βοήθεια».

«Ήθελα την ελευθερία μου από την εσωτερικούς δαίμονες. Ήθελα να ξεκινήσω την ζωή από την αρχή, αφού την είχα χάσει… Υπήρξαν στιγμές που σκέφτηκα, δεν ξέρω αν μπορώ πραγματικά να θέλω βοήθεια. Οι διατροφικές διαταραχές είναι οι καλύτεροι μου φίλοι ... Κοιτάζοντας πίσω σε αυτό, θέλω απλώς να πω στον παλιό μου εαυτό να σηκωθεί και να κρατηθεί έτσι, γιατί δεν ήταν αυτός ο σωστός τρόπος», λέει η ηθοποιός.
Τώρα μετά την θεραπεία παίρνει ενεργά μέρος στην εκστρατεία «Η αγάπη είναι πιο δυνατή από την πίεση του να είσαι τέλειος».

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+