Πρόβλημα με Cyta

Είμαι πελάτης της Cyta απο την παρασκευή 11:00. Μέχρι εκείνη την ώρα ήμουν στον ΟΤΕ , δούλευε μια χαρούλα το τηλέφωνο μου το internet.
Απο τις 11 και μετά δουλευει το Internet ανάλογα τα κέφια του.Και η γραμμή ενίοτε κάνει διακοπές η δεν με ακούνε καθαρά.Κατα την γνώμη του τεχνικού τμήματος φταίνε τα καλώδια ( που μέχρι τις 11 δούλευαν κανονικά ) φταίνε οι drivers 3 υπολογιστών (που στον οτε δούλευαν κανονικα )φταίνε οι υπολογιστές ( που στον Οτε δούλευαν κανονικα).Αφου λοιπόν Στην Αθήνα η cyta μας δουλεύει κανονικά την δευτέρα που θα κάνω την αίτηση να περάσω στον παλιό μου πάροχο θα σας παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση ( ο θεός να την κάνει εξυπηρέτηση ) να μου διαβάζετε ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ.Έτσι θα μάθετε να είσαστε ΤΙΜΙΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ σας.
ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!  ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+