"Κερατέα, αστυνομικοί και στρουθοκάμηλοι"

Μου φαινετε οτι καταλαβαινόμαστε περισσότερο απο οτι πιστεύουμε φιλε μου...
Αφορα:http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_2833.html
"Δεν είναι η αστυνομία ο εχθρός, με τις λίγες πια κακές εξαιρέσεις των αστυνομικών. Δες πίσω από τους αστυνομικούς, κάποιος υπάρχει και γελάει και με τους δυο σας."

Αν εκανες τον κοπο να διαβασεις το μυνημα μου με ψυχραιμια θα εβλεπες οτι αυτη εινα κοινη μας διαπιστωση.
Οπως πιστευω οτι συμφωνεις οτι η χωρα εχει αναγκη απο ριζικες αλλαγες. Εσυ ελπιζεις οτι ολοι αυτοι που λυμαινονται την χωρα θα φυγουν μονοι τους. Ελα ομως που δεν προκειτε να φυγουν απο μονοι τους, κι καποιος πρεπει να τους διωξει. Οταν εσυ τους προστατευεις ενεργεις ευθεως εναντια της ΖΩΗΣ μας και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ μας ως ανθρωποι. Το ξερω οτι εισαι εγκλωβισμενος σε αυτη τη θεση, αυτο ομως δεν σε κανει λιγοτερο επικυνδυνο για τους συνανθρωπους σου.

Το γεγονος οτι πραττεις με μιση καρδια το εγκλημα σου, δεν κανει το εγκλημα σου μικροτερο, ουτε αλλαζει με οποιονδηποτε τροπο,το πως πρεπει να αντιμετωπιστει αυτη η κατασταση.

Αν ο μοναδικος τροπος για να πετυχει ο λαος την ελευθερια του, ειναι να περασει απο πανω σου, τοτε η κανε στην ακρη η μη παραπονιεσαι στο λαο για το γεγονος οτι μπλοκαρεις την πορεια του. Ειναι στρουθοκαμηλισμος. Δεν μπορεις να αποποιησε τις ευθυνες σου ετσι και να ζητασ να παρατεινουμε το μαρτυριο μας για να μην χασεις τη δουλεια σου. Λυπαμαι αλλα ετσι εχουν τα πραγματα.

Οσο για τη θριαμβολογια σου, που αναφερθηκα στο κλασικο επιχειρημα υπερ των αστυνομικων "Και εγω παιδια μεγαλωνω", ενω εσυ οπως δηλωνεις εισαι παιδι και οχι πατερας, μου φαινετε απλα αστεια. Αντι να απαντας στα επιχειρηματα που σου εθεσα μου λες οτι ειμαι "γνησιο τεκνο αυτης της χωρας" με κοντρα επικλησεις στο συναισθημα για το ποσο σκοτεινη ειναι η ψυχη μου που θα εφτανα στο σημειο να σκοτωσω ανθρωπο για να υπερασπιστω την ελευθερια μου.

"Μιλάς όμως για πτώματα χωρίς δάκρυα! Λυπάμαι και ντρέπομαι."

Δεν ξερεις μαλλον πως ειναι να σου χει στερεψει το δακρυ. Δεν με ξερεις, και απο οτι φαινετε δεν καταλαβαινεις σε τι κατασταση ζουν οι υπολοιποι συνανθρωποι σου που δεν πληρονονται απο το κρατος. Να ΛΥΠΑΣΑΙ και να ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ που υπερσπιζεσαι αυτους που μας φεραν σε αυτην την κατασταση για να παρεις τον αιματοβαμμενο μισθο σου.
Θα μας βγαλεις και ανηθικους σε λιγο μισθοφορε.

"Θα σκοτώσεις αδερφό για να φτάσεις στο αυτονόητο, την ελευθερία; "

Προσωπικα δεν σκοπευω να σκοτωσω κανεναν. Δεν ειμαι φονιας. ΚΑι αυτο το αδερφε σηκωνει πολυ κουβεντα στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ προταση (που για αλλη μια φορα ειναι κενη ουσιας και γεματη επικληση στο συναισθημα). Το 1821 σκοτωσαμε πολλους "ΑΔΕΡΦΟΥΣ" μας που πληρωνοντουσαν απο τους Τουρκους για να πνιξουν την επανασταση. Και δεν μιλαω για θηριωδιες σε χωρια, αλλα για στρατιωτες την ωρα της μαχης.
Η ιστορια τους εχει γραμμενους σα προδοτες.

"Δεν είναι η αστυνομία ο εχθρός, με τις λίγες πια κακές εξαιρέσεις των αστυνομικών. "
Τα μαθηματικα θα επρεπε να ειναι ιδια για ολους. Δεν γινεται καθε φορα που μετρανε οι πολιτες τους κακκους αστυνομικους να τους βρισκουν πολλους, και καθε φορα που ενας αστυνομικους μετραει τους κακκους συναδελφους του να τους βγαζει λιγους. Καποιος απο τους δυο εχει συμφερoν για να πει ψεματα, και αυτος δεν ειναι ο πολιτης.

"Σύμφωνοι, όταν η αδικία γίνεται νόμος, η βία είναι υποχρέωση!"
Να αγιασει το στομα σου κουκλε μου. Τι συζηταμε τωρα?

Ειναι πολυ ωραιο να γινονται τετοιες συζητησεις μεταξυ των ανθρωπων,με διαμετρικα αντιθετες αποψεις. Επιβεβαιωνει τη χρησιμοτητα των blogs και το ρολο που θα παιξουνε στη διαμορφωση του μελλοντος.

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+