Προσοχή! Απαγορεύεται να αρρωστήσεις σε αυτή τη χώρα!

Τόσοι φόροι που παρακρατούν πού πάνε;
Τελικά σε αυτόν τον τόπο κάναμε τα αδύνατα δυνατά! Εάν έχεις την ατυχία να αρρωστήσεις υποφέρεις λιγότερο από την αρρώστια παρά από αυτά...
 που θα ακολουθήσουν μετά! Έχω το ΄΄προνόμιο΄΄ και εγώ να είμαι ένας νέος άνθρωπος αυτού του ΄΄ευλογημένου΄΄ τόπου και ασφαλισμένος του δημοσίου! Και μού΄λαχε σαν άνθρωπος να αρρωστήσω. Τι το΄θελα; Πλήρωσα το γιατρό και τα φάρμακα , με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό(παραπάνω από το 1/10 του μισθού μου), με την προϋπόθεση ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους θα μου επέστρεφαν τα χρήματα όπως άλλωστε δικαιούμαι. Έχετε πάει κύριοι ‘’εξυπνάκηδες’’, εσείς που εφαρμόσατε το σύστημα αυτό, να υποβάλετε τα δικαιολογητικά που ζητάνε για να πάρει ο κάθε ταλαίπωρος υπάλληλος τα χρήματά του πίσω(και πότε;). Εγώ πήγα και μάλιστα δύο φορές στον Ο.Π.Α.Δ. και σας ενημερώνω ότι η όλη διαδικασία είναι αποτρεπτική και η περίπτωση να περαιώσεις τη διαδικασία αυτή σχεδόν απαγορευτική. Εκεί μπορείς να πας και να αφιερώσεις τις μέρες σου όταν δεν έχεις τίποτε άλλο στη ζωή σου να κάνεις! Αρρώστησα, έχασα και δυο μέρες από την κανονική μου άδεια για να κάνω την δουλειά αυτή, δεν την έκανα, αρρώστησα περισσότερο και χάνω τώρα και τα χρήματα μου. Δεν με ενδιαφέρει ποιος ευθύνεται γι΄αυτό, εγώ έχω να πω ότι ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από αυτό το ευαίσθητο ΄΄κράτος πρόνοιας΄΄ ΔΕΝ ΕΧΩ! Παρ΄όλο μου κάνετε ένα σωρό κρατήσεις για το σκοπό αυτό! Και ξέρετε κάτι εσείς οι κυβερνώντες; Ψήφισα ΠΑ.ΣΟ.Κ. διότι έτσι παραδοσιακά ψήφιζε η οικογένειά μου και γιατί με έπεισαν ότι αυτό το κόμμα είναι αυτό που νοιάζεται περισσότερο από τα άλλα για τον πολίτη. Σήμερα ταλαιπωρήθηκα και έχασα τα χρήματά μου, …το ΠΑ.ΣΟ.Κ.αύριο χάνει μία ψήφο!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+