Σχετικά με την απάντηση της ΟΠΑΠ για τις κληρώσεις Τζόκερ

Ευχαριστούμε την ΟΠΑΠ για την γρήγορη απάντηση σχετικά με τις κληρώσεις Τζόκερ... (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_7641.html ) Όμως και μόνο που ενδιαφέρθηκε να απαντήσει, με βάζει σε περισσότερες υποψίες:
1ον: Μας λέει ότι οι επόπτες δεν είναι στελέχη της ΟΠΑΠ αλλά εκπρόσωποι του δημοσίου, εγώ όμως αυτό που βλέπω είναι ότι είναι μόνιμα τα ίδια πρόσωπα. Γιατί δεν καλούνται και διαφορετικά άτομα από το δυναμικό του δημοσίου κάνοντας και αναφορά της υπηρεσίας που υπάγονται, αν όχι το όνομά τους.
2ον: Δε γνωρίζω αν και η επιτροπή η ίδια βλέπει ζωντανά τη κλήρωση ή και αυτή από κάποιο μόνιτορ.
3ον: Γιατί δε προτιμά το αυτονόητο, να δείχνει ξεκάθαρα με οποιοδήποτε τρόπο, τη κλήρωση (τα μπαλάκια) με κάτι ζωντανό ταυτόχρονα. Όλα τα άλλα περί επισκέψεων είναι περιττά. Και εγώ ήρθα σε επικοινωνία παλαιότερα λέγοντας μου ότι μπορώ να παρευρεθώ στη κλήρωση αρκεί να προγραμματιστεί η επίσκεψη μου και ζητώντας μου τα στοιχεία μου. Συμφωνώ ότι τότε θα γίνει σωστά η κλήρωση. Είναι όμως πάντα κάποιος; Τις άλλες φορές τι συμβαίνει;
Ας τα αφήσουν αυτά και ας δείχνουν ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗ ΚΛΗΡΩΣΗ σε όλα τα παιχνίδια. Νομίζω ότι είναι απαίτηση όλων των παικτών να υπάρχει διαφάνεια που τώρα ΔΕΝ υπάρχει. Γκρίζες διαδικασίες, ναι υπάρχουν. Υποχρέωσή τους είναι και απορώ πώς στην εποχή που τα πάντα έχουν οσμές σκανδάλων, η ΟΠΑΠ δεν προφυλάσσεται.
Διαφορετικά, δίνουν το δικαίωμα για κάθε είδους σκέψη. Αυτό θέλετε;
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+