Καταγγελία για σύνταξη αναπηρίας από ΙΚΑ Λάρισας

Θα ήθελα να αναφέρω τι μου συμβαίνει αυτό τον καιρό με το ΙΚΑ ΛΑΡΙΣΑΣ για να είμαι σίγουρη ότι δεν είμαι εγώ τρελή. Παίρνω σύνταξη αναπηρίας λόγω καρκινοπάθειας η οποία ανανεώνεται ανά διαστήματα περνώντας ξανά από Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Επιτροπή. Η απόφαση για το ποσοστό αναπηρίας μου έχει βγει από 14.04.2011 κι απ’ ότι μου είπαν έχει φύγει από το τμήμα απονομής σύνταξης (3ος όροφος στο ΙΚΑ ΛΑΡΙΣΑΣ) κι έχει πάει στο τμήμα πληρωμών συντάξεων (5ος όροφος στο ΙΚΑ ΛΑΡΙΣΑΣ). Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο να ρωτήσω πότε θα πληρωθώ δεδομένου ότι ήδη βρίσκομαι 2 μήνες χωρίς σύνταξη. Και τι μου λένε??????? Η σύνταξή μου από τη στιγμή που έχει παραληφθεί από το τμήμα πληρωμών (αν έχει όντως παραληφθεί και δεν είναι στον ενδιάμεσο όροφο του ΙΚΑ) θα κάνει να πληρωθεί άλλους 2 μήνες ακόμα μέχρι να την δουλέψουν. Την σύνταξη θα δουλέψετε ή εμάς ρε παιδιά ? Πάτε καλά ? Εκανα 2 μήνες να περάσω από επιτροπές, έκανε 10 ημέρες να έρθει η απόφαση, έκανε 10 ημέρες να ανέβει δύο ορόφους και θα κάνει άλλους 2 μήνες για να χτυπήσετε στο κομπιούτερ πόσα παίρνω ? Πάτε καλά ? Εχετε δει τι γίνεται γύρω σας ? Δεν τα τραβάτε κι εσείς οι ίδιοι ? Είμαι παράλογη ας μου πει κάποιος...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+