Το πράγμα έχει ξεφύγει εντελώς...

Το πράγμα έχει ξεφύγει εντελώς.
Είμαι Πατέρας με 2 μικρά.
Που ακούστηκε μέσα σε 1 μέρα είδη πρώτης ανάγκης να έχουν ανέβει 3 με 5 λεπτά; Ψωμί ,γάλα, ελιές, τυρί.κ.α.;
Μέσα σε 1 μέρα???

Και που??? Στο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ!!!

Που υπόθετε έχει χαμηλές τιμές και κουραφέξαλα.
Αν αρχίσει να απολύει κόσμο.μην αναρωτιέστε τι έφταιγε.γιατί πολλοί πελάτες είναι ήδη δυσαρεστημένοι .Ακούς στους διαδρόμους χαμηλόφωνα. όλο βρισιές και καντήλια.
Γιατί ρε ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ . ΠΟΤΕ. ΜΑ ΠΟΤΕ. τα ρέστα δεν είναι σωστά ???Πάντα βλέπω σε όλους τους πελάτες να μην δίνουν 1ή 2 ή 3 λεπτά.ΓΙΑΤΙ??? Τελείωσαν ξαφνικά στις 13:00 το μεσημέρι??? Τα Σούπερ Μάρκετ ξένων Συμφερόντων γιατί δίνουν τα ρέστα κανονικά???

Θέλεις να στηρίξεις Ελληνική εταιρία και δεν σε αφήνουν.Είναι 200 m από το σπίτι μου. και στα 10 m έχω Σούπερ Μάρκετ ξένων Συμφερόντων και εγώ πάω στον Έλληνα που με χουφτώνει ΚΑΝΟΝΙΚΑ .Γιατί ρε..???

Είμαι Ιδιωτικός Υπάλληλος. Με το ζόρι τα βγάζουμε πέρα και εγώ και η γυναίκα μου.

Και μετά σου λέει ο άλλος γιατί πας και ψωνίζεις από Σούπερ Μάρκετ ξένων Συμφερόντων.
Όλα είναι στημένα για να τα οικονομάν.Οι δήθεν χαμηλές τιμές..ΨΕΜΑΤΑ!!!
Ναι ΡΕ.να πηγαίνετε και να ψωνίζεται από όπου θέλετε.όπου οι τιμές είναι χαμηλές.και το παραμύθι για το καλής και κακής ποιότητας δεν περνάει.
Θα πρέπει να μπει κάποια στιγμή ένα τέλος σε αυτήν την ασυδοσία.
Γνωστή αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ έκλεισε πριν από μια εβδομάδα εδώ στην γειτονιά μας.Γιατί??? Μια από τα ιδία.με τον ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ.Κάθε λίγο αλλάζανε τις τιμές!!!

Ένας Πατέρας.

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+