«Κατηγορούσα εμένα όταν έμαθα ότι ο γιος μου είναι αυτιστικός»

«Κατηγορούσα εμένα όταν έμαθα ότι ο γιος μου είναι αυτιστικός»

Η Τόνι Μπράξτον ήταν μια από τις καλύτερες φωνές που είχαν βγει στις αρχές της δεκαετίας ’90. Υπέβαλλε αίτηση πτώχευσης δύο φορές...
έχει υποστεί καρδιακό επεισόδιο, ενώ για πρώτη φορά μιλά για τον αγώνα που δίνει με το 8χρονο

αυτιστικό παιδί της.
«Όταν κατάλαβα ότι ο Ντίζελ είναι αυτιστικός, κατηγόρησα τον εαυτό μου αλλά ένιωσα τυχερή ως γονιός που το ανακάλυψα νωρίς», είπε η Τόνι Μπράξτον που έμαθε για το πρόβλημα του παιδιού της όταν αυτό ήταν τριών χρονών.
«Πηγαίνει σε δημόσιο σχολείο με ειδικό πρόγραμμα μάθησης και λογοθεραπείας, αλλά το σημαντικό είναι ότι βγαίνει από τον αυτισμό, οπότε είμαι πολύ τυχερή», λέει η τραγουδίστρια.

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+