Αχ Ελλάδα...

Είναι κρίμα και άδικο στην Ελλάδα που γεννηθηκαν τα όνειρα και η Δημοκρατία να πεθαινουν η ελπίδα και η χαρά. Την πονάω την πατρίδα μου, την αγαπάω , την λατρεύω κλαιω γ'αυτην την ωρα που γράφω αυτα που αισθάνομαι αλλα πιο πολυ στεναχωριέμαι γιατι με έκαναν να την μισω να θελω να φυγω μακρια της για να μπορω να ονειρευτω ξανα να χαρώ, να ζησω σαν ελεύθερος ανθρωπος οσο μπορω.
Την Ελλάδα θα την έχω μέσα στην καρδιά μου παντα και οποτε χρειαστεί θα χύσω το αιμα μου
γιαυτην χωρις δεύτερη σκέψη,αλλα αυτους τους Κυρίους με τα κουστούμια τις πολύχρωμες γραβάτες
και τα ψεύτικα πρόσωπα που την κατέστρεψαν που μας κλεβουν την ελευθερια μας,τα ονειρα μας την αξιοπρεπεια μας και θελουν να αποκαλουνται και ελληνες δεν θα τους συγχωρησω ποτε. τους σιχαθηκα αυτους τους πολυχρωμους Ελληναραδες αλλα και τους λυπαμαι γιατι στο τελος θα διοικουν μια Ελλαδα χωρις Ελληνες.Θα μεινουν με αυτους που αγαπουν πιο πολυ απο τον λαο τους.
Ξυπνηστε Ελληνες, ειμαι 26 χρονων και ξερω οτι η γενιά μας θα περάσει τα πιο δύσκολα σ'αυτην την χώρα.
Τα φαγατε ολα και μας αφησατε τα αποφαγια.

Κριμα που φευγουμε αλλα βαρεθηκαμε να μας κλεβεται τα ονειρα, την ζωη μας τα δικαιωματα μας και την αξιοπρεπεια μας.

Ελπιζω οσοι διαβασουν αυτο το αρθρο να το διαδωσουν παντου να το διαβασουν ολοι οι Ελληνες που αισθανονται οτι και γω μηπως και ξυπνησει κατι μεσα τους.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+