Οι γάμοι... στην Τήλο

Θα ήθελα κι εγώ να συμμετέχω σε αυτό το ενδιαφέρον θέμα που ανοίχτηκε και να πω με τη σειρά μου μερικά πράγματα στον κύριο που...
συγκρίνει την ομοφυλοφιλία με την...κτηνοβασία.

Καταρχήν, όποιος υπερασπίζεται τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων δεν είναι κατ' ανάγκην ο ίδιος ομοφυλόφιλος.

Είναι, απλώς, λογικός.

Προσωπικά είμαι άντρας, ετεροφυλόφυλος, λατρεύω το γυναικείο φύλο και μου φέρνει αναγούλα η σκέψη ότι κάποιος (η μια ολόκληρη κοινωνία), μπορεί να είχε την απαίτηση από μένα να κάνω σεξ με έναν άντρα.

Φαντάζομαι πως έτσι ακριβώς θα πρέπει να αισθάνονται και οι ομοφυλόφιλοι, είναι πλασμένοι να νιώθουν σεξουαλική έλξη για άτομα του ίδιου φύλου και προφανώς και σε εκείνους θα τους έρχεται να ξεράσουν όταν σκέφτονται τον εαυτό τους να κάνει σεξ με το άλλο φύλο.

Και των δυό μας οι έλξεις, είναι σεβαστές.

Αποτελούν ανθρώπινο δικαίωμα.

Εσύ αγαπητέ που συγκρίνεις τη σχέση μεταξύ νοημονων και ενηλίκων ατόμων με την κτηνοβασία, τί να πω...μάλλον κουβαλάς τα κόμπλεξ της αρκούδας.

Ανωμαλία υπάρχει όπου υπάρχει ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ και πουθενά αλλού.

Εγώ σαν άντρας, θα έσφιγγα το χέρι οποιουδήποτε ομοφυλόφιλου έχει τα κότσια να γράψει εκεί που πρέπει την καθυστερημένη κοινωνία μας και να ζήσει ευρεπώς με το σύντροφό του.

Αντιθέτως, θα ήμουν ο πρώτος που θα έριχνε μια σφαίρα στο κεφάλι οποιουδήποτε φαντασιώνεται ανήλικα παιδιά, ζώα και βιασμούς γυναικών.

Η κοινωνία μας είναι γεμάτη με τέτοιες ανωμαλώφατσες που κακοποιούν και τα ίδια τους τα παιδιά, δεν τα λέω εγώ αλλά οι ειδήσεις καθημερινά.

Για μένα το ζητούμενο είναι οι άνθρωποι ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ και ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.

Τα προσωπικά τους είναι το τελευταίο που μας αφορά.

Όσο για το χαστούκι που θα έδινες στους ομοφυλόφιλους που θα τολμούσαν να φιληθούν μπροστά σου...σου απάντησε κατάλληλα η αναγνώστρια για τα dvd της Τζούλιας και όλα τα υπόλοιπα που όντως είναι αρρώστια.

Και της δίνω δίκιο στο ότι όσοι έχουμε παιδιά, καλύτερα να μην εκφραζόμαστε για τον τρόπο ζωής των άλλων όταν δε μας ενοχλούν, γιατί σοφά ο λαός λέει "Όποιος κοροιδεύει κάποτε τα λούζεται"....

 

ΥΓ: Με τα παραπάνω συμφωνεί και επαυξάνει η σύζυγός μου και μητέρα του παιδιού μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+