Προσοχή στους Απατεώνες! Κυρίως οι Ηλικιωμένοι...

Σήμερα κατά τις 13:00 άγνωστος άντρας, ισχυριζόμενος οτι είναι φίλος μου...
χρησιμοποιώντας το όνομά μου και κάνοντας ότι μιλούσε στο κινητό με εμένα,
απέσπασε μεγάλο ποσό (1000 Ευρώ) από τους παπούδες μου στον Αγ. Δημήτριο, Μπραχάμι.
Μεγάλη προσοχή ειδικά οι ηλικιωμένοι παπούδες μας!
Εάν έρθει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ με τεχνάσματα του τύπου 'Έφερα πράγματα για τον Γ..." κτλ,
ή είναι στο νοσοκομείο κ.α , δώστε μου το τάδε ποσό, όχι μονο απιτήστε να μιλήσετε με τον εγγονό σας,
τον γιό σας κτλ στο κινητό, αλλά με το που το καταλάβετε πείτε του μισό λεπτό, και πηγαίνοντας
σε άλλο δωμάτιο καλέστε την αστυνομία.

Μεγάλη προσοχή αγαπητοί ηλικιωμένοι... Δύσκολοι καιροί, και που είμαστε ακόμη...΄'Εχουμε να δούμε πολλά!

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+