Η κλήση σας είναι σε αναμονή…

Παιρνω τηλεφωνο την τριτη 29 μαρτιου στο 13830 και αφου κανουμε επιβεβαιωση στοιχειων ζηταω το ποσο της επιδοτησης συσκευης οταν κανεις ανανεωση συμβολαιου...
Μου λενε το ποσο και αμεσως παραγγελνω μια συσκευη αξιας ομοια με την επιδοτηση.Αφου κανουμε ξανα διασταυρωση στοιχειων μου κλεινουν ραντεβου για την παρασκευη 1 απριλιου να ερθει η συσκευη με κουριερ στις 18.00 το απογευμα.Περιμενω μεχρι τις 19.00 και αφου δν εμφανιζεται κανεις...καλω το 138! 30 για να μαθω τι πηγε στραβα..Μου απανταει ευγενικα ενας κυριος και αφου εψαξε ολο το συστημα η απαντηση του ηταν εαν θυμαμαι το ονομα της κοπελας που εκανα την παραγγελια...Φυσικα του απανταω οτι δεν το θυμαμαι και μου λεει οτι θα το ψαξουν και θα με ειδοποιησουνε τηλεφωνικως...Σημερα σαββατο 2 απριλιου και αφου δεν με εχουνε καλεσει κανω παλι μια προσπαθεια στο γνωστο νουμερο και αφου ξαναφηγουμαι ολο το στορυ η απαντηση ηταν και η τελειωτικη...Οτι δηλαδη η κοπελα που εκανα την παραγγελια ειναι μαλλον σε αδεια η κατι τετοιο και οταν επιστρεψει την δευτερα θα δει στο συστημα οτι δεν μου εχει παραδοθει η συσκευη και θα με καλεσει εκ νεου για να κανονισουμε καινουργιο ρα ντεβου για την δευτερα...Ελα ομως που εγω την δευτερα θα παω σε αλλη εταιρια κινητης τηλεφωνιας και οταν θα με καλεσει θα ακυρωσω και την ανανεωση της γραμμης...Οπως λεμε η ελλαδα τρωει τα παιδια της ετσι και η vodafone τρωει τους συνδρομητες της...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+